Loading...

  • helma93
    helma93
    جمعه 28 اردیبهشت 1397 - 00:40

    3 مکان تاریخی معروف در مسکو (307 بازدید)

    شهر مسکو که در قسمت غربی و اروپایی روسیه واقع شده پایتخت این کشور پهناور می باشد . به سبب وجود جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعدد در مسکو هر ساله گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند تا با بازدید از این جاذبه ها با تاریخ ، فرهنگ و هنر روسی آشنا گردند . در ادامه به معرفی 3 مکان تاریخی معروف در مسکو پرداخته شده اسا با ما همراه باشید .
    کاخ کرملین مسکو
    کرملین مسکو یکی از نمادهای پایتخت روسیه ، در طول قرن ها مرکز سیاسی این شهر بوده و محل اقامت رسمی رییس جمهور روسیه است . این مجموعه از بخش های مختلفی تشکیل شده که همگی آن ها در میان دیوارهایی بلند با برج های دیدبانی محصور شده اند . این کاخ که در قسمت شرقی میدان سرخ واقع شده یکی از جاذبه های گردشگری مسکو است که نباید فرصت بازدید و گرفتن عکس یادگاری با آن را در تور مسکو از دست داد . لازم به ذکر است که ارگ کرملین در میان فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و از معروف ترین جاذبه های روسیه به شمار می آید .
    moscow_kremlin1-qpr.jpg
    دانشگاه دولتی مسکو
    داشنگاه دولتی مسکو با معماری فوق العاده ، مساحت زیاد و قدمتی که به سال 1755 میلادی بر می گردد یکی از دیدنی های تاریخی مسکو است . این بنای زیبا و جذاب به دستور استالین ساخته شده و یکی از هفت خواهران یا آسمانخراش های استالین در مسکو می باشد . ساختمان اصلی این دانشگاه قدیمی به سبک معماری گوتیک و باروک بنا شده و در بلندترین نقطه 240 متر از زمین فاصله دارد .
    the_lomonosov_moscow_state_university-qpr.jpg
    کلیسای جامع سنت باسیل مسکو
    کلیسای سنت باسیل یا واسیلی مقدس با قدمتی که به دوران ایوان مخوف و قرن شانزدهم برمی گردد امروزه یکی از جاذبه های برتر در مسکو بوده و با معماری فوق العاده و رنگ های زیبای به کار رفته گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند . علاوه بر ظاهر جذاب و معماری متفاوت ، این کلیسا با بخش های مختلف یک گالری زیبا از نقاشی های دیواری است . ساعات بازدید این کلیسا هر روز به جز سه شنبه ها و اولین دوشنبه هر ماه ، از ساعت 11 صبح تا 6 بعد از ظهر می باشد .
    cathedral_of_st_basil1-qpr.jpg
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی