Loading...

  • nazanin
    nazanin
    یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 08:24

    بهترین اپلیکیشن های تجاری دبی (263 بازدید)

    TripIt
    با نصب این برنامه به ساده ترین روش برنامه ریزی سفر خود را انجام دهید و جزئیان سفر خود را در یک مکان با دسترسی آسان یادداشت کنید .
    Dubai Calendar
    در مورد آنچه در امارات اتفاق می افتد ، اطلاعات کسب کنید ، می توانید برای بعد از کنفرانس برای سرگرمی برنامه ریزی کنید و یا برنامه کاری تان را با برنامه به روز شده از کنسرت ها ، فستیوال ها ، نمایشگاه های ورزشی ، نمایشگاه های فرهنگی / هنری و رویدادهای MICE بررسی کنید .
    Shapr
    گسترش افق های شبکه خود را فراتر از کانال های معمول ببنید و به افراد الهام بخش و همفکران خود در کسب و کارتان متصل شوید .
    VisitDubai
    با نصب این برنامه می توانید خارج از سالن کنگره یا هیئت مدیره به کشف زیبایی های دبی بروید . در این برنامه اطلاعات مفیدی درباره رستوران ها ، مراکز آبگرم و ماساژ ، مراکز تفریحی ، فروشگاه ها و مراکز فرهنگی وجود دارد .
    bestapp%20(2).jpg
    Café Wifi
    این برنامه توسط جامعه عشایر جهانی ایجاد شده است . ورود و کشف فضاهای قابل استفاده برای بهترین کافی شاپ ها در نزدیکیتان .
    Evernote
    در بالای لیست کارهای خود ، یادداشت ها ، ایده ها را جمع آوری کنید و با همکاران خود در دفتر یا کنفرانس به اشتراک بگذارید .
    GlobeConvert
    کمک های ضروری سفر ، این برنامه یک فروشگاه یکپارچه برای تبدیل تمام داده هاست . از میان ارزها ، دما ، وزن ، زمان ، منطقه ، حجم، و سرعت انتخاب کنید و به فرمت های دیگری تبدیل کنید .
    Careem
    هر چیزی را بلافاصله بیابید ، از قبل بلیط خود را رزرو کنید و یا برای یک شام کنفرانس و یا انتخاب وسیله نقلیه سازماندهی کنید .این برنامه مبتنی بر شهر دبی است و همچنین کرایه را برآورد کرده و انتخاب پرداخت نقدی یا کارت اعتباری را فراهم می کند .
    bestapp%20(1).jpg
    Expensify
    از بین بردن نگرانی از زندگی هر مسافری - ردیابی هزینه ها و تیک زدن بالاترین چیزها در لیست مدیریت . وارد کردن اطلاعات مربوط به خرید کارت اعتباری به طور خودکار و تهیه گزارش هزینه کامل .
    Flight Stats
    با این برنامه محبوب اطلاعات پرواز در زمان واقعی در دسترس شما قرار می گیرد . شماره پرواز یا مسیر پرواز ، چک کردن آب و هوا ، شماره ترمینال یا دروازه را تایپ کنید و اینکه آیا هنوز در حال خروج است .
    منبع:
    http://dubaitor.ir/dubai-tour
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی