Loading...

  • سارا
    سارا
    شنبه 2 تیر 1397 - 09:06

    روش های تبلیغاتی برای جذب مشتری (522 بازدید)


    روش های تبلیغاتی برای جذب مشتری :
    در گذشته تبلیغات بیشتر از طریق رادیو ، تلویزیون ، روزنامه و پخش تراکت انجام می شد اما امروزه معرفی کسب و کار و خدمات از طریق احداث تابلو به شیوه های مختلف همچون تابلو استیل ، تابلو برجسته و تابلو چلنیوم بر سردر محل کسب و کار و همچنین از طریق دیگر استراتژیهای تبلیغاتی و بازاریابی همچون اینترنت ، شبکه های اجتماعی و به طور کلی تاکتیک های دیجیتال یا ترکیبی از تبلیغات دیجیتال و سنتی انجام می پذیرد . تیم های موفق تبلیغات و بازایابی تیم هایی هستند که بتوانند بازار هدف و منافع را به طور کامل شناسایی نمایند نسبت به تمام روشهای تبلیغاتی و موقعیت هر یک شناخت دقیقی داشته باشند .
    انواع روشهای تبلیغاتی :
    تبلیغات چاپی :
    این نوع تبلیغات سابقه بلند بالایی درکشور ما دارد و هنوز هم از رده خارج نشده است و با پیشرفت فناوری دچار تغییرات و دگرگونی های زیادی شده است . گرافیک ها و طرح های مورد استفاده در این نوع تبلیغات تاثیر زیادی بر ترغیب مخاطب برای بهره گیری از تبلیغ مدنظر می باشد . اگر مخاطبان شما هنوز از نشریاات چاپی بهره می گیرند پس بهتر است از این نوع تبلیغات سود ببرید .
    این نوع تبلیغات شامل موارد زیر می باشد :
    مجلات ملی ، محلی ، تجاری ، صنعتی
    کتابهای راهنما ، صفحات زرد ، صنعت ، محلی
    ایمیل که به صورت مستقیم برای مشتری ها فرستاده می شود
    کارت های اتوبوس و تاکسی
    بیلبوردها - تابلوهای تبلیغاتی
    تبلیغات آنلاین :
    امروزه اکثر نشریات با استفاده از نسخه های آنلاین به تبلیغ می پردارند . تبلیغات آنلاین ، موقعیت های متنوع تبلیغاتی و استراتژی های همراه با آن را فراهم می نماید که پایه مناسبی برای آنالیز میزان اثر بخشی گروه های تبلیغاتی محسوب می گردد که عبارتند از :
    روزنامه های آنلاین ملی ، محلی ، اجتماعی و تجاری
    مجلات محلی ، منطقه ای و بین المللی
    وبلاگها
    موتورهای جستجو
    آگهی های موجود در سایتها
    تبلیغات بومی
    هدف یابی مجدد (تبلیغاتی که کاربران همیشگی وب سایت شما را مورد هدف قرار می دهد) .
    شبکه های اجتماعی :
    تبلیغات در شبکه های اجتماعی ترکیبی از انواع استراتژیهای بازاریابی است و غالبا همراه با کمپین ها و گروه های بازاریابی است که شامل
    قرعه کشی ها ، تبلیغات تلفن همراه ، فیس بوک ، پست های منتشر شده و فیدهای تبلیغاتی
    توییتر – کمپین های تبلیغاتی
    لینکدین – کمپین های تبلیغاتی
    پینترست پستهای منتشر شده
    تلفن همراه :
    تبلیغات تلفن همراه معمولا با یک کمپین بازاریابی گسترده ای مرتبط می باشد و رشد تبلیغات تلفن همراه در حوزه کسب و کار امری انکارناپذیر است و تاثیر بسیار زیادی در توسعه بازاریابی دارد مانند تبلیغات موبایل از طریق شبکه های اجتماعی
    تلویزیون :
    تبلیغات در تلویزیون از دیرباز تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است اما این مدل تبلیغات به علت گرایش خریداران به سمت سرگرمی ها و اخبار های موجود در فضای مجازی به شیوه ای زیر در حال تغییر است :
    برنامه نویسی شبکه های ماهواره ای و کابلی و محلی که برای مخاطبان خاص با توجه به میزان نظاره گران می باشد .
    شبکه های تلویزیونی ایندی : یک شبکه محلی کوچک که با مبلغ اندکی به تبلیغ و جذب مشتری می پردازد .
    شبکه های بازپخش برنامه ای تلویزیون
    پخش عمومی : این شبکه ها به منظور بهبود روابط عمومی می باشد که توسط برخی از شرکت ها جهت حمایت مالی صورت می گیرد .
    رادیو :
    تبلیغات رایویی با سابقه بلند مدت یک فضای تبلیغاتی برای مخاطبان خاص می باشد . برای تبلیغ در این فضا می بایست بازار هدف خود را شناسایی نموده و شبکه مورد نظر را انتخاب و سپس متناسب با میزان مخاطبان خود در فرکانس شبکه های مختلف همچون برنامه های ملی و محلی ، برنامه های خبری و گفتگو ، موسیقی و غیره ، اقدام به بازاریابی و تبلیغ نمایید .
    تبلیغات حمایتی :
    این تبلیغات به صورت حمایتی و از طریق کمک های مالی به صورت جمع آوری پول یا کالا و ارائه خدمات مختلف انجام می پذیرد .
    سایت من
  • پایتخت
    پایتخت
    سه شنبه 10 مهر 1397 - 22:18
    ممنون از توضیحات کاملتون
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی