Loading...

  • helma93
    helma93
    چهارشنبه 27 تیر 1397 - 02:53

    معرفی مهیج ترین تفریحات شهر تفلیس (288 بازدید)

    شرکت در تور کواد سواری
    اگر در تور تفلیس می خواهید ساعاتی هیجان انگیز را تجربه کنید و از طبیعت زیبای تفلیس لذت ببرید شرکت در تور کواد سواری را از دست ندهید . این تور در حومه شهر تفلیس برگزار می گردد . شرکت کنندگان در این تور در حالی که سوار بر موتورهای سه یا چهار چرخ هستند از میان جنگل های زیبا و پر درخت و نزدیکی کوه های استوار و رودخانه های پر آب عبور می کنند . این روزها کواد سواری به یکی از محبوب ترین تفریحات شهرهای توریستی مخصوصا برای جوانان تبدیل شده است . در تور کواد سواری تفلیس توضیحات و توصیه های ایمنی لازم توسط راهنماها ارائه شده و کلاه ایمنی مخصوص و دستکش های مخصوص در اختیار آنان قرار می گیرد .
    quad_biking-qpr.jpg
    بالن سواری در تفلیس
    از دیگر تفریحات هیجان انگیز تفلیس برای گردشگران تور گرجستان می توان به بالن سواری و تماشای شهر از فراز آسمان اشاره نمود . علاقه مندان به تجربه این فعالیت سرگرم کننده می توانند در تور بالن سواری تفلیس شرکت کنند . این تورها به دو صورت پکیج های وی آی پی و پکیج های معمولی غالبا در مناطق خارج از شلوغی و ازدحام شهر برگزار می شوند . این تور را می توان یکی از خاص ترین و گران ترین تفریحات تفلیس دانست . بالن هایی که برای شرگت کنندگان در نظر گرفته شده اند برای 2 الی 24 نفر ظرفیت داشته و قیمت سوار شدن به آن ها با توجه به نوع بسته انتخابی و تعداد شرکت کنندگان متفاوت می باشد .
    ballooning-qpr.jpg
    پاراگلایدر در تفلیس
    اگر عاشق هیجان و ماجراجویی هستید در سفر به تفلیس می توانید پاراگلایدر را امتحان کنید . پاراگلایدر سواری در کوه های اطراف پایتخت گرجستان که در فاصله چند کیلومتری از مرکز شهر واقع شده اند انجام می گردد . توجه داشته باشید که قبل از شروع پرواز با پاراگلایدر تمامی آموزش های لازم به شرکت گنندگان داده شده و نکات ایمنی لازم به آنان گوشزد می شود . پاراگلایدر سواری در تفلیس به سبب وجود طبیعت زیبا و مکان های مناسب در حومه این شهر به یکی از محبوب ترین تفریحات تفلیس تبدیل شده است .
    para-qpr.jpg
    تجربه هیجان در پارک های آبی تفلیس
    اگر در روزهای گرم سال به تفلیس سفر کنید مراجعه به پارک های آبی تفلیس می تواند تجربه ای لذت بخش باشد . جینو پارادایس و یورو پارک دو مجموعه آبی در تفلیس هستند که با استخرها و سرسره های آبی متنوع و همچنین داشتن قیمت مناسب می توانند یک روز سرشار از تفریح و هیجان را برای مراجعه کنندگان به ارمغان آورند . در پارک های آبی تفلیس علاوه بر گزینه های تفریحی امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است .
    gino-paradise-tbilisi0-qpr.jpg
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی