Loading...

  • seosho
    seosho
    پنجشنبه 28 تیر 1397 - 21:39

    قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی (229 بازدید)


    ساندویچ پانل سقفی
    ساندویچ پانل سقفی نوعی از مصالح ساختمانی است که از آن برای پوشش سقف سازه ها استفاده می شود . عرض آن ها ثابت بوده و در طول های متغیر از 2 متر تا 12 متر با توجه به درخواست مشتری تولید می شود .
    پانل سقفی ماموت در ضخامت های مختلف با انواع فوم های عایق تولید می شود . این ضخامت ها باید استاندارد و مورد تایید باشند . شرکت ماموت ساندویچ پانل ها را در ضخامت های 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 ،12.5 و 15 سانتی متر تولید می کند . فوم عایق می تواند از جنس پلی یورتان یا پلی استایرن باشد . پلی یورتان بصورت مایع بین دو ورق فولادی تزریق شده و پس از خشک شدن به ورق ها می جسبد و حالت سخت و مقاومی به خود می گیرد . فوم پلی استایرن به صورت بلوک هایی در ضخامت های مختلف برش خورده و با چسب مخصول به دو ورق می چسبد . دوام و مقاومت ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان بسیار بالا تر از ساندویچ پانل با فوم پلی استایرن می باشد .
    2-1-300x220.jpg
    قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی
    قیمت ساندویچ پانل سقفی ماموت بر اساس تعرفه هایی است که از سوی شرکت ماموت اعلام می شود . این قیمت ها با توجه به جنس ورق و عایق استفاده شده در ساندویچ پانل و همچنین ضخامت و چگالی فوم متفاوت است . قیمت ساندویچ پانل ها به متر مربع محاسبه می شود بنا بر این کارشناسان ما برای دادن قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی باید از مساحت سقف پروژه یا دیتیل محل اجرای پروژه اطلاع داشته باشند .
    با توجه به نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت ساندویچ پانل ها را بطور دقیق بیان کرد . شما خریداران محترم جهت دریافت قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات دقیق از پروژه ی خود از قیمت روز ساندویچ پانل مطلع شوید و یا به صفحه ی قیمت ساندویچ پانل مراجعه نمایید .
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی