Loading...

  • seosho
    seosho
    شنبه 30 تیر 1397 - 22:07

    قیمت ساندویچ پانل ماموت (241 بازدید)


    قیمت ساندویچ پانل ماموت
    قیمت ساندویچ پانل ماموت ، همچون دیگر برند ها به صورت دقیق مشخص نیست و به عوامل و مشخصه های گوناگونی وابسته است .
    ساندویچ پانل نوعی سازه ساختمانی می باشد که امروزه به دلیل ویژگی ها و خصوصیات مثبتش هر روز بیش از پیش در صنعت ساختمان سازی بکار گرفته می شود . همان طور که گفته شد قیمت ساندویچ پانل ماموت بر اساس یک سری ویژگی ها مشخص می گردد ، از جمله این ویژگی ها جنس فوم مورد استفاده در تولید ساندویچ پانل است .
    Untitled-1-2-300x241.jpg
    در ساخت ساندویچ پانل مجتمع صنعتی ماموت ، فوم عایق میانی به صورت تزریقی در بین صفحات فلزی مستقر می شود . جنس این فوم ها که در برآورد قیمت ساندویچ پانل ماموت موثر است می تواند از فوم پلی یورتان ، فوم پلی استایرن ، فوم پشم سنگ ، فوم ایکس پی اس و ... باشد .
    دیگر عامل موثر در قیمت ساندویچ پانل ماموت ، جنس صفحات فلزی می باشد . از بهترین و با کیفیت ترین جنس ها برای تولید ورق های فلزی ، آلوزینک می باشد . فلز آلوزینک از آلیاژ آلومینیوم و روی تولید می گردد . مجتمع صنعتی ماموت در تولید ساندویچ پانل های خود ، از ورق های آلوزینک استفاده می کند . جنس ورق های فلزی مورد استفاده در تولید ساندویچ پانل ها می تواند از گالوانیزه و یا آلومینیوم نیز باشد .
    از عوامل موثر در تعیین قیمت ساندویچ پانل ماموت ، فقط نمی توان به جنس فوم عایق و جنس ورق فلزی پوششی ساندویچ پانل اشاره کرد ، بلکه عوامل دیگری چون ضخامت پانل و چگالی آن نیز در محاسبه قیمت پانل ماموت تاثیر گذارند .
    بنا به توضیحات داده شده قیمت دقیقی برای ساندویچ پانل در دسترس نبوده و برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل ماموت لازم است با کارشناسان فروش ما در مجتمع صنعتی ماموت تماس گرفته و یا به صفحه ی قیمت ساندویچ پانل مراجعه نمایید .
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی