Loading...

  • seosho
    seosho
    یکشنبه 31 تیر 1397 - 23:14

    قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت (272 بازدید)


    قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت
    قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت وابسته به عوامل متعددی می باشد . ساندویچ پانل ها در دو نوع سقفی و دیواری بنا به کاربرد و سفارش متقاضی تولید و عرضه می گردند . 90928-3313763-300x176.jpg
    ساندویچ پانل های دیواری از نوعی فوم عایق که لزوما باید نرم و قابل انعطاف باشد تولید می گردند .
    این فوم عایق که نقش هسته و محور اصلی ساندویچ پانل دیواری را دارد ، ما بین دو لایه ورق فلزی به شکل تزریقی قرار می گیرد . جنس فوم عایق در تعیین قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت نقش بسزایی دارد . فوم عایق پلی یورتان ، فوم عایق پلی استایرن ، فوم پشم سنگ ، فوم عایق ایکس پی اس نمونه هایی از فوم های مورد استفاده در تولید ساندویچ پانل های دیواری می باشند . مجتمع صنعتی ماموت ، عموما در ساخت ساندویچ پانل های دیواری خود از فوم عایق پلی یورتان استفاده می کند که یکی از با کیفیت ترین و بهترین انواع آن است .
    عامل موثر دیگر در برآورد قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت ، ضخامت فوم عایق مصرفی در ساخت ساندویچ پانل دیواری می باشد .ضخامت ساندویچ پانل دیواری با توجه به مورد کاربری آن و بنا به سفارش مشتری مشخص می گردد . بدیهی است که هر چه ضخامت فوم مصرفی بیشتر باشد ، قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت نیز به طبع آن بالاتر می باشد .
    جالب است بدانید که ساندویچ پانل های دیواری خود نیز در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردند . برای نمونه : ساندویچ پانل دیواری ساده ، ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی ، ساندویچ پانل دیواری نر و مادگی ، ساندویچ پانل دیواری دورو نایلون
    divari4-300x70.png
    در نتیجه ، بنا به مطالب گفته شده قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت به طور دقیق مشخص نمی باشد و بر اساس مشخصات ارائه شده توسط متقاضی و مورد کاربری ، توسط کارشناسان فروش پیش فاکتور صادر می گردد . برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل و دریافت پیش فاکتور و ارائه مشاوره فنی و تخصصی با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید .
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی