Loading...

  • salamiii
    salamiii
    دوشنبه 1 مرداد 1397 - 05:24

    تور مالدیو (401 بازدید)


    تور مالدیو
    تور مالدیو را با آژانس مسافرتی گلفام سفر تجربه کنید. گلفام سفر مجری مستقیم و تخصصی تورهای مالدیو می باشد. پرواز ها و هتل ها گارانتی بوده و ما تضمین بهترین کیفیت و قیمت تور مالدیو را به شما مسافران عزیز می دهیم.
    پرواز

    تور مالدیو

    پرواز تور مالدیو ایرلاین امارات می باشد که یکی از برترین ایرلاین های جهان است
    قیمت تور مالدیو
    قیمت تور مالدیو بر اساس بهترین کیفیت و خدمات بسته شده است. کیفیت و قیمت تور مالدیو اولین اولویت آژانس گلفام سفر می باشد
    زمان مناسب سفر به مالدیو
    بهترین زمان سفر به مالدیو ، تور مالدیو تابستان 97 می باشد
    درباره مالدیو
    اقتصاد مالدیو
    اقتصاد این کشور بر پایه‌های کشاورزی، توریسم و ماهیگیری استوار است. برای صنعت گردشگری چند جزیره مخصوص اختصاص یافته است. تور مالدیو از محبوب ترین تورهای گردشگری است. این کشور برای پرورش ذرت، سیب زمینی شیرین، میوه و ارزن بسیار مساعد است. این کشور صنعت کشتی سازی خود را رونق بخشیده و ساکنین آن به صنایع دستی علاقه مندند. موادی از قبیل ماهی، گوشت و نارگیل از این کشور صادر می‌شوند.
    تاریخپ
    در مالدیو موزه، مسجد، قصر رنگارنگ و بازار محلی وجود دارد که مسافران علاقه مند به آثار تاریخی می‌توانند از این مکان‌ها دیدن کنند. مسافرینی که نور مالدیو را خریداری می کنند می توانند از جاذبه های سنتی این کشور نیز بازدید کنند.
    فرهنگ مالدیو
    فرهنگ‌ کشور مالدیو تاثیر مستقیمی از فرهنگ کشور هند گرفته است. فرهنگ مالدیو به دلیل تزریق عناصر مختلف فرهنگی غنی و پر جنب و جوش است. گرچه مالدیو به لحاظ فرهنگی تحت تأثیر سنت‌های دیگر از قبیل سنت‌های هندی قرار گرفته‌اند، اما توانسته‌اند هویت فرهنگی منحصر به فرد خود را ساخته و حفظ کنند.
    آب و هوا مالدیو
    این کشور دارای آب و هوای گرمسیری است. آب و هوای سال در بیشتر فصول سال گرم و مرطوب است، حتی در پاییز نیز از این گرما کاسته نمی‌شود. اما زمستان‌های مالدیو رطوبت‌ هوا بالا بوده و طوفان در جریان است.
    غذا مالدیو
    دررستوران‌های هتل این کشور بیشتر غذاهای آسیایی و اروپایی سرو می‌شود. اما ماس هونی، فیهونوماس، بامبوکی لو هیتی، باجیا، گولا، کیمیا، کولی بوکیبا و ماسروشی غذاهای محلی هستند که حتما باید تست شوند.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی