Loading...

  • seosho
    seosho
    یکشنبه 7 مرداد 1397 - 00:22

    قیمت روز ساندویچ پانل (298 بازدید)


    قیمت روز ساندویچ پانل
    ساندویچ پانل متشکل از یک هسته ی مرکزی از جنس فوم عایق است که از دو طرف به ورق فلزی محدود می شود . جنس فوم عایق نرم و انعطاف پذیر و بسیار شکننده است اما هنگامی که بین دو لایه ورق فولادی قرار می گیرد حالتی بسیار مقاوم پیدا می کند . هسته ی مرکزی ساندویچ پانل یا بین دو ورق تزریق می شود و یا با چسب مخصوص به ورق چسبانده می شود . بیشترین عایقی که در ساندویچ پانل ها استفاده می شود پلی یورتان یا ایزوسیانورات ، پلی استایرن یا پلی اتیلن ، xps و پشم سنگ می باشد .
    1-300x122.jpg
    بهترین فوم مورد استفاده در ساندویچ پانل ماموت فوم پلی یورتان می باشد . این فوم بصورت مایع بین دو ورق تزریق می شود و پس از خشک شدن حالتی بسیارمقاوم به ساندویچ پانل می دهد .
    ساندویچ پانل ها در ضخامت های مختلف از 4 سانت تا 15 سانت تولید می شوند که دارای عرض ثابت و طول متغیر می باشند .
    عرض ساندویچ پانل سقفی 107 سانتی متر
    عرض ساندویچ پانل دیواری 116 سانتی متر
    طول از 2 متر تا 12 متر به دلخواه مشتری
    از ساندویچ پانل ماموت برای کاربری های مختلف استفاده می کنند به عنوان مثال از ساندویچ پانل با ضخامت 8 تا 15 سانتی متر برای سردخانه ها و اتاق های سرد استفاده می شود . هر چه ضخامت ساندویچ پانل بیشتر شود ، اتلاف انرژی کمتر ، سازه مقاوم تر و عمر مفید ساختمان بیشتر می شود .
    قیمت روز ساندویچ پانل با توجه به ضخامت پانل و جنس عایق و ورق آن محاسبه می شود اما امروزه با توجه به نوسانات بازار قیمت ساندویچ پانل به طور دقیق مشخص نمی باشد و هر روز در حال تغییر است . شما خریداران محترم جهت دریافت پیش فاکتور رسمی شرکت ماموت و قیمت روز ساندویچ پانل می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و یا به صفحه قیمت روز ساندویچ پانل مراجعه نمایید.
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی