Loading...

  • farnazi
    farnazi
    سه شنبه 9 مرداد 1397 - 23:43

    مورد اسرار شگفت انگیز برای تازه دامادها، نوعروسان (307 بازدید)


    اسرار شگفت انگیز برای تازه دامادها، نوعروسان[/b]
    1494779334_klassika-600x400.jpg[/b]
    اگر به تازگی
    زندگی مشترک[/b] خود را شـروع کرده اید، با رعایت نکته های آسان و در عین حال، بسیار حساس زیر، می توانید از زندگیتان لذت برده و برای همسـرتان، همراهی همیشگی باشید: – هدفی مشترک را در نظـر بگیرید. با هم فکری برای خود و همسـرتان، هدف مشترکی داشته باشید و برای رسیدن به آن، یکدیگر را کمک کنید. – خودخواه و خود رای نباشید و به نظـر همسـرتان هم دقت داشته باشید، تا بتوانید لذت های معنوی را درک نمایید. – عیب های خود را ببینید. تنها به دنبال عیب جویی از همسـرتان نباشید، عیوب خود را نیز از رفع نمایید. – قدرشناس باشید. قدر محبت های پدر، مادر، همسـر و رفیـق هاتان را بدانید و سپاس گزار الطاف خداوند متعال باشید تا به تقدیرهای وی راضی گردید. آن چه مورد رضایت خداوند متعال نمی باشد را انجام ندهید تا اطمینان و عزت نفس بیشتری پیدا کنید. – اهل عمل و مسئوولیت پذیری باشید. به جای توقع داشتن از دیگران، به فکر انجام مسئوولیت های و وظایف خود باشید.
    به ارزش های اعتقادی و فرهنگی یکدیگر احترام بزارید. تنها به دنبال عیب جویی از همسـر تان نباشید، عیوب خود را نیز رفع کنید. – مثبت بیندیشید و اضطراب را از خود دور کنید. چنان چه بپذیرید هر کاری از جانب خداوند متعال خیر می باشد، در زندگی اضطراب نخواهید داشت. – هیچوقت دشاسم ندهید و جدال نکنید. گفتگو و جدل، آتش کینه را در دل شعله ور ساخته و حرمت میان خانـم و شوهر را خدشه دار می نماید .
    دلی آرام و نیک خواه داشته باشید. دل آرامی، یکی از راه های برقراری صلح و صفا بین شما و همسـرتان می باشد. برای رسیدن به آرامش، می بایست به خداوند متعال نزدیک شد از ویژگی های همسـر دل آرامی، مثبت اندیشی، ایمان، جاذبه ی فکری و امیدواریست. عشق – عاشقانه زندگی کنید. برای رسیدن به عشق، از انجام هیچ کاری کوتاهی ننماید. – حساسیت های رفتاری همسـر تان را بشناسید و به آنان اهمیت دهید تا سبب ایجاد اختلال در روابط تان نشود. – پیش از صحبت، فکر کنید. هر گاه حرفی می زنید، از قبل، به عواقب آن فکر کنید تا بعد، شرمنده و پشیمان نشوید. یا دقت به شرایط روحی و جسمی همسـر تان حرف بزنید و از پرحرفی پزهیز کنید. – تا جایی که می توانید، با یکدیگر غذا میل کنید. جمع شدن اشخـاص خانواده دور میز یا سفره ی غذا، سبب بیشتر شدن روابط عاطفی و احساس نزدیکی بیشتر آنان می شود.
    – شبکه ارتباطی خود را گسترش دهید، یکی از دلیـل های ایجاد افسردگی در خانواده ها، قطع ارتباط با محیط بیرون از منـزل می باشد. چنان چه شما و همسـرتان، نظـرات متفاوتی دربـاره نوع تفریح و ارتباطات دارید، چیزی را گزینش نمایید که تا میـزان ممکن، هر دو، آن را ترجیح می دهید. – به پیشرفت یکدیگر کمک کنید. خانـم و شوهر می بایست به منظور رسیدن به درجات معنوی والاتر، ادامه ی تحصیل، اشتغال وغیره شرایط پیشرفت و پیشرفت همدیگر را فراهم نمایند. به جای توقع داشتن از دیگران، به فکر انجام مسئوولیت های و وظایف خود باشید – به همدیگر هدیه دهید، به همسـر تان هدیه دهید چون نشان می دهد به وی توجه می کنید. این مساله به ویژه به آقایان توصیه می گـردد چرا که بیشتر آقایـان معتقد هستند عشق و علاقه شان به همسـر شان را در دل داشته و از این رو لزومی ندارد که ان را در عمل نشان دهند در حالی خانـم ها بالعکس تمایل فراوانی دارند که بطور آشکار تحت محبت قرار بگیرند از این رو هدیه دادن و هدیه گرفتن می تواند دریچه جدید ارتباطی را بین خانـم و آقـا بگشاید.
    منبع




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی