Loading...

  • سارا
    سارا
    دوشنبه 26 شهریور 1397 - 02:33

    تابلو تبلیغاتی دیجیتال چیست ؟ (309 بازدید)

    digital5.jpg


    تابلوهای تبلیغاتی

    :
    یکی از اجزای تشکیل دهنده منظر شهری تابلوهای تبلیغاتی و علائم هستند که نقش شگرفی در زندگی ما انسانها ایفا می نمایند . تابلوی تبلیغاتی علاوه برنقش کارکردی خود که معرفی کالاها و برندهای مختلف می باشد می تواند دو نقش عمده در فضای شهر ایفا نماید یا موجب افزایش پویایی و سرزندگی فضا می شود و یا فضا را دچار اغتشاش و سردرگمی می نماید زمانی که
    انواع تابلوهای تبلیغاتی جدید

    با فاصله معین و در اندازهای استاندارد ساخته و نصب شوند پویایی فضا را چند برابر می کنند اما اگر تابلوها به صورت غیراستاندارد و در فاصله های نزدیک به هم دریک فضای محدود نصب شوند موجب ایجاد اغتشاش در فضا می شوند.

    طراحی تابلو تبلیغاتی

    حاوی یک پیام تبلیغاتی به منظور جذب مشتری و یا شناساندن یک برند می باشد که هر چه این پیام شیواتر و گیراتر باشد به همان اندازه به هدف نزدیکتر خواهد بود . با پدید آمدن فناوری های جدید و دیجیتال و همگام با تبلیغات مدرن ، تابلودیجیتال همراه با تصاویر و نوشته های متحرک جایگزین نسخه های دست نویس شده اند ، این تابلوها در هر مکانی از جمله بدنه اتومبیل ها ، تابلو سر در مغازه ، تابلو فروشگاهی ، معابر و بزرگراه ها قابل نصب می باشند که یکی از پرکاربردترین آن تابلو سر درب می باشد .
    تابلو تبلیغاتی دیجیتال :
    اصلی ترین ویژگی تابلوهای دیجیتال انطباق با شرایط محیطی است ، به راحتی می توان پیام و یا تصویر نمایشی این نوع تبلیغات را تعویض نمود و متناسب با شرایط محیطی تبلیغ جدیدی بر روی آن درج کرد .
    تجهیزات لازم برای راه اندازی تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی :
    برای راه اندازی این نوع تابلو تبلیغاتی نیاز به سیستم های نمایش چند رسانه ای الکترونیک می باشد ، این سیستم ها باید طوری طراحی شوند که بتوانند به شبکه و سیستم های مدیریت محتوا متصل گردند و امکان بروزرسانی محتوا از راه دور برای آنها عملی باشد در واقع محتوا و یا پیام تبلیغاتی قابل نمایش در این شبکه ها از طریق یک سرور مرکزی هدایت می گردد و در طول شبکه به حرکت در می آید . صفحات نمایشی تابلوهای دیجیتال از نوع LCD و یا پلاسما در تبلیغات داخلی همچون تابلو فروشگاه و صفحات نمایشی LED در تبلیغات محیط بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد .
    مزایای تابلو دیجیتال :
    تبلیغات و پیام های مندرج بر روی تابلو به سرعت قابل تغییر و بروزرسانی می باشند .
    تبلیغات منعطف هستند و برای تغییر تبلیغات نیاز به صرف هزینه نیست و فقط از طریق برنامه ، تبلیغات جدیدی جایگزین تبلیغات مورد نمایشی می شود .
    انعطاف پذیری شبکه ی تابلو تبلیغاتی دیجیتال سبب می گردد تا تبلیغات نسبت به مشتریان مختلف متغیر شود و بتواند هر مشتری با هر سلیقه ای را به سمت خود سوق دهد .
    از این تابلوها به عنوان یک ابزار آموزشی در محل کار استفاده می شود این تابلوها به عنوان تابلو فروشگاهی در محل نصب می شود و سبب می گردد هم کارکنان و هم مشتریان بتوانند از تغییرات جدید شکل گرفته در فروشگاه در مورد کالاها یا نحوه ارائه خدمات مطلع گردند .
    از تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال در فرودگاه ها ، ترمینال ها برای نمایش ساعت و زمان و مقصد حرکت وسایل نقلیه و به طور کلی اطلاع رسانی و در رستوران ها برای نمایش منوی غذاها و قیمت آنها بهره برداری می شود .
    منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی