Loading...

  • 3811586
    3811586
    دوشنبه 26 شهریور 1397 - 02:43

    طراحی سایت بازرگانی (341 بازدید)

    طراحی سایت بازرگانی امروزه مورد توجه بیشتر شرکت های بازرگانی قرار گرفته است. دیگر سهل انگاری در این زمینه پذیرفتنی نیست، زیرا رقبای شما بخوبی ارزش این ابزار کار آمد (یک سایت بازرگانی) را درک کرده اند و در حال جذب مشتری و کسب سود از این میدان بزرگ هستن. همه شرکت های بازرگانی در پی سایتی هستند تا بتوانند اطلاعاتی درمورد کالاهای وارداتی و صادراتی شرکت خود در آن قرار دهند . یک وب سایت میتواند دروازه ای بدون محدودیت زمانی و مکانی برای شرکت بازرگانی شما باشد.
    محوریت سود در بازرگانی بر تعدد مشتری است ؛
    بدین معنا که یک مدیر برای افزایش سوددهی همگام با عرضه ی خود، تقاضا نیز داشته باشد و هرچه میزان تقاضا بالاتر باشد ، عرضه ی شما هم افزایش یافته و طبعا سود بیشتری نصیبتان می شود .
    با این توصیف برای موفقیت در این شغل به مشتری بیشتری نیاز است.
    اما هدف از این مقاله بررسی تاثیر اینترنت بر رونق بازرگانی است . بنظر شما طراحی سایت بازرگانی در افزایش سود شرکت شما چه تاثیری دارد ؟
    شاید بازرگانی اینترنتی کمی مبهم و غیرعادی به نظر برسد ، اما تمام فروشگاه های اینترنتی که اقدام به فروش کالاهای خود می کنند جزو وبسایت های بازرگانی به حساب می آیند .
    راه اندازی وبسایت برای شرکت بازرگانی که به صورت معمولی در سطح جامعه فعالیت دارد چه مزیتی دارد ؟ کسب و کاری را در نظر بگیرید که در سطح جامعه مشغول فعالیت اقتصادی است . اگر همین شرکت بازرگانی فعالیت خود را در سبکی جدید در محیطی جدید مجددا استارت بزند چه اتفاقی می افتد ؟ قطعا مشتریان جدیدی از جامعه ی آماری جدید جذب خواهند شد . البته این مهم به همین سادگی که در متن ذکر شده میسر نمی شود و به تلاش نیاز دارد ولی شما نسبت به دیگر افراد این آپشن را دارید که سابقه ی فعالیت در جامعه را داشته اید و نیاز نیست برای کسب همه ی تجربیات از صفر شروع کنید . علاوه بر آن داشتن سابقه و رزومه کاری در هر فعالیت اقتصادی یک مزیت برجسته از دید مشتری محسوب می شود .
    بازاریابی به روش تخفیف :
    نمیدانم چه سری است که ایرانی ها آنقدر از تخفیف خوششان می آید ؛ البته این ویژگی آنقدر ها هم بد نیست یا لااقل شما می توانید در مسیر منفعتتان از آن استفاده کنید .
    اکثر مدیران قبل از راه اندازی وبسایت از عدم استقبال مشتریان از سایت ابراز نگرانی می کنند ؛ ما با “تخفیف” نگرانی شما را پایان می دهیم . مگر می شود برای کالای با کیفیتی تخفیف در نظر گرفت و از آن کالا استقبال به عمل نیاید ؟
    اگر نگران عدم استقبال مشتریان از وبسایتتان هستید از ترفند “تخفیف” استفاده کنید . برای فروش های خرد و کلان تخفیف های متناسب در نظر بگیرید و از مشتریان ثابت خود بخواهید که سفارشات خود را از طریق سایت پیگیری و ثبت نمایند .
    با به کارگیری این ترفند ، هم مشتریان بیشتری در سطح نت پیدا می کنید هم مشتریان حضوری شما به سمت سفارشات غیر حضوری حرکت می کنند.
    در طراحی وبسایت بازرگانی روش دیگری نیز وجود دارد که با به کار گیری آن می توانید تعداد کثیری از مخاطبان را روزانه به وبسایت بکشانید ؛ این روش همان روشی است که اکثر وبسایت های فروشگاهی و غیر فروشگاهی برای جذب ترافیک روزانه از آن استفاده می کنند . درج اخبار و اطلاعات مرتبط با محتوای وب سایت بازرگانی می تواند روزانه ترافیک مشخصی را به سمت سایت شما جذب نماید .
    در یک وبسایت بازرگانی اخبار مربوط به نوسانات قیمتی ، تکنولوژی جدید ، راهنمای خرید اجناس مختلف و… می تواند اخبار جذاب و جدیدی باشد .
    عضو جدانشدنی از فروشگاه اینترنتی:
    در طراحی سایت توصیه میکنیم که حتما بخشی از وبسایت بازرگانی را به معرفی کالاهای منتخب یا تخفیف دار اختصاص دهید . تجربه نشان داده این بخش بسیار مورد توجه مشتریان است و حتی در برخی موارد هر روز توسط مشتریان چک می شود ( برای مثال سایت مشهور دیجی کالا را در نظر بگیرید که روزانه کالاهای تخفیف دار را با عنوان پیشنهاد ویژه در سایت قرار می دهد و مشتریان را وادار می کند که روزانه به این وبسایت فروشگاهی سر بزنند چراکه این پیشنهادات به تعداد محدود گذاشته می شوند و هر ۲۴ ساعت یکبار تغییر می کنند )
    معمولا در یک وب سایت بازرگانی میتوان سرویس ها و بخش های زیر را به صورت آنلاین به مخاطبان ارائه نمود که عبارتند از:
    ایجاد دو دسته بندی “وارداتی و صادراتی” برای راهنمایی مشتریان
    ایجاد صفحه اختصاصی برای توضیح هر محصول ، راهنمای استفاده ، کاتالوگ ، تصاویر و مقایسه
    در نظر گرفتن بخشی برای معرفی محصولات منتخب و پر فروش
    در نظر گرفتن بخشی برای معرفی شعب و نمایندگی ها
    افزودن قابلیت کامنت (نظر) گذاری برای هدایت هرچه بهتر مشتریان به خرید هدفمند
    در نظر گرفتن صفحه ای برای سوالات متداول
    در نظر گرفتن قابلیتی برای انجام قرعه کشی آنلاین و اعلام نتایج آن در صفحه اصلی
    امکانات رایج دیگر در طراحی سایت بازرگانی
    در طراحی یک سایت بازرگانی فارق از نوع خدمات به حداقل هایی از بابت امکانات سایت باید لحاظ شود. در زیر لیستی از امکانات رایج در سایت بازرگانی را برای شما میاوریم:
    ارائه دسته بندی محصولات و خدمات و پروژه ها بصورت دقیق و واضح
    امکان چند زبانه بودن سایت بازرگانی
    نمایش محصولات و خدمات مورد ارائه
    نمایش پروژه های انجام شده و نمونه کارها
    امکان دسترسي هاي مختلف براي مديران وبسایت بازرگانی
    امکان ارسال خبرنامه و ارسال ايميل
    گالري تصاوير شرکت و محصولات
    صفحه ارتباط با شرکت
    فرم نظرسنجي از کاربران
    و …
    ما در استودیو طراحی وینتو میتوانیم با استفاده از تجربه و دانش خود با کیفیت ترین سایت بازرگانی را برای شرکت شما طراحی کنیم. اما طراحی سایت بازرگانی حرفه ای پایان همکاری ما نیست. ما در کنار شما بعنوان یک پشتیبان تا رسیدن به حد مقصود، خواهیم بود. بالا بودن در گوگل ، در کلماتی که مشتریان شما جستجو میکنند تخصص ماست. پشتیبانی همیشگی از سایت شما میتواند خیال شما را بابت داشتن یک سایت بازرگانی با کیفیت برای همیشه راحت کند.
    سایت من
  • راتین
    راتین
    شنبه 31 شهریور 1397 - 22:16
    مرسی از مطلب خوبتون در رابطه با

    طراحی وب سایت
    سایت من طراحی وب سایت – طراحی سایت ارزان
  • راتین
    راتین
    شنبه 31 شهریور 1397 - 22:18
    و قراردادن موضوعات جالب

    سایت ساز


    ساخت سایت
    سایت من طراحی وب سایت – طراحی سایت ارزان




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی