Loading...

  • مینا
    مینا
    پنجشنبه 19 مهر 1397 - 05:26

    معرفی نرم افزار های کاربردی (611 بازدید)

    درود
    در این بخش میخوام یکسری نرم افزار های کاربردی که ممکنه برای موارد مختلفی استفاده بشه رو معرفی کنم که همراه با لینک دانلود در این بخش قرار میگیرند.
    دانلود Camtasia Studio - نرم افزار ضبط فیلم آموزشی از دسکتاپ
    TechSmith Camtasia Studio یکی از جامعترین و حرفه ترین نرم افزارها برای ضبط فیلم آموزشی با کیفیت از صفحات دسکتاپ و ویرایش حرفه ای آن می باشد که امکان اشتراک گذاری آن در سرتاسر وب را فراهم ساخته است. به وسیله نرم افزار Camtasia Studio شما می توانید به سادگی از صفحه دسکتاپ خود ، آهنگای مختلف صوتی ، وبکم برای ساخت فیلم های آموزشی تاثیرگذار و… بدون اینکه از پشت میز سیستم خود بلند شوید به صورت مداوم ضبط نمایید و در اخر آن را به صورت دلخواه ویرایش کنید.
    - دانلود آفیس 2019
    آفیس ۲۰۱۹ (Microsoft Office 2019) بالاخره توسط مایکروسافت منتشر گردید. مایکروسافت آفیس 2019 شامل ۱۲ نرم افزار جداگانه است. مجموعه آفیس مایکروسافت محبوب ترین و قدرتمند ترین مجموعه آفیس در جهان است. بزرگی این مجموعه نرم افزاری به گونه ای است که امکان جایگزینی آن با رقبای خود را غیر ممکن می سازد. نرم افزار Office 2019، هر کدام به طور خاص برای انجام یک کار خاص طراحی شده است.
    دانلود IObit Uninstaller Proحذف نرم افزار نصب شده ویندوز
    IObit Uninstaller یک نرم افزار کاربردی است که به وسیله آن میتوانید در عرض چند ثانیه نرم افزار های نصب شده در ویندوز خود را به صورت کامل حذف نمایید. نرم افزاری ممکن است به دلایل متفاوتی بعد از نصب از سیستم شما حذف نشود ، با IObit Uninstaller شما میتوانید هر نرم افزاری را از سیستم ویندوز خود حذف نمایید. همچنین قابلیت حذف دسته جمعی نرم افزار ها نیز امکان پذیر است.
    نرم افزار های کاربردی دیگری نیز وجود دارند که سعی خواهیم کرد در ادامه این بخش یا به عنوان موضوع جدید آن ها را معرفی کنیم.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی