Loading...

  • 3811586
    3811586
    سه شنبه 24 مهر 1397 - 20:38

    پاور بانک انکر Anker PowerCore+ Plus 26800 (295 بازدید)

    پاور بانک انکر Anker PowerCore+ Plus 26800 برای افرادی مناسب است که پاور بانک های با حجم کم جوابگو نیاز آن ها نیست. اگر زیاد در سفر هستید چه درون شهری و یا برون شهری قطعا به پاور بانک با حجم بالا نیاز دارید تا همواره شارژر مطئمن با خود داشته باشد.
    پاور بانک Anker حجم زیاد باتری را در بدنه جمع و جور و ظریف در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید. ابعاد ظریف و طراحی مستطیلی شکل از ویژگی های مثبت این پاور بانک است.
    بدنه پاور بانک انکر دارای روکش آلومینیوم با مقاومت بالا و مستحکم است. وزن این این دستگاه 495 گرم است که با توجه به حجم بالا باتری وزن مناسبی است.
    در بسته بندی پاور بانک انکر Anker PowerCore+ Plus یک عدد کاور توری وجود دارد که می‌توان از آن برای کیف حمل و نقل استفاده کرد.
    چراغ LED تعبیه شده روی این پاور بانک میزان شارژ باقی مانده دستگاه را نشان می‌دهد.
    powerbank-anker-3.jpeg
    ظرفیت باتری
    با استفاده از پاور بانک انکر Anker PowerCore+ Plus می‌توانید 10 بار گوشی آیفون 6 اس، و بیش از 7 مرتبه گوشی سامسونگ S6 و 2.5 مرتبه آیپد Air2 را شارژ نمایید. با داشتن درگاه های USB متعدد می‌توان همزمان 3 دستگاه را همزمان شارژ کرد.
    شارژ سریع
    این پاور بانک با داشتن فناوری شارژ سریع می‌تواند با سرعت بسیار بالا دستگاه های مختلف را در کمترین زمان ممکن شارژ میکند. با داشتن فناوری PowerIQ با توجه به نوع دستگاه ها میزان ولتاز ورودی به آن را تنظیم می‌کند و شارژ ایمن و بهینه ارائه می‌دهد.
    فن آوری هوشمند VoltageBoost میزان سرعت شارژ خروجی را در بالاترین سطح قرار می دهد و تمام تلاش خود را برای تاثیر استفاده ازکابل های قدیمی روی سرعت شارژ کم خواهد کرد.
    powerbank-anker-6.jpeg
    پورت ورودی
    شارژ کردن پاور بانک انکر با داشتن حجم بالا 26800 مدت زمان زیادی برای شارژ شدن نیاز دارد تا بتوان از آن استفاده کرد اما شرکت انکر برای این مسئله نیز راه حل دارد. انکر با طراحی دو پورت ورودی (20W) که مجموع ورودی حداکثر 4 آمپر دارند، می توانند دستگاه پاوربانک را تنها در حدود 6 ساعت شارژ کامل کنند.
    با داشتن سه درگاه USB امکان شارژ همزمان 3 دستگاه مختلف وجود دارد.
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی