Loading...

  • سارا
    سارا
    شنبه 10 آذر 1397 - 05:32

    ارتباط تابلو مغازه و تاثیر شگرف آن در کسب و کار (510 بازدید)


    tablomagaze1.jpg
    ارتباط تابلو مغازه و کسب و کار
    امروزه به دلیل ازدیاد رقبا در هر حرفه یا مشاغلی ، صاحبین مشاغل مجبور به استفاده از ترفندهای تبلیغاتی برای شناساندن و معرفی برند خود به مشتریان می باشند و هر کالا یا خدمتی که نام آن برای عموم مردم آشناست نشانگر صرف هزینه های تبلیغاتی بالاتر می باشد . تابلوسازی یکی از شیوه های تبلیغاتی رایج است و امروزه هنگام گذر از معابر انواع تابلو سر در مغازه را مشاهده می کنید که گاهی اوقات بعضی از تابلوها به قدری زیبا و هنرمندانه طراحی شده اند که برای ما جالب به نظر می رسد و چند ثانیه ای مکث کرده و در مورد متن درج شده بر روی آن کنجکاو می شویم
    ساخت تابلو تبلیغاتی تاثیرگذار :
    انواع تابلو سردرمغازه زمانی می تواند در میزان جذب مشتری موثر باشد که به صورت هوشمندانه ، خلاق و استراتژیک طراحی شود . درواقع مزمون پبام تبلیغاتی موجود بر روی تابلو از اهمیت ویژه ای برخوردار است . چون نمی توان از متون بلند بالا در تابلوسازی استفاده نمود بنابراین متن کوتاهی که بر روی آن درج می شود بهتر است آهنگین باشد و با همان چند کلمه کوتاه معرف برند یا محصول باشد یا اینکه طوری طراحی شود که ذهن بیننده را درگیر نماید و بیننده نسبت به پیام تبلیغاتی کنجکاو شود و در مورد آن پرس و جو نماید
    یک طراحی تابلو مغازه زیبا می تواند تاثیر بصری خوبی بر روی افکار رهگذران داشته باشد . تابلو مغازه با شکل ها ، رنگ ها و شیوه های مختلف ساخته می شوند که امروزه نیز شرکت ها و موسسات ساخت تابلوهای تبلیغاتی زیادی وجود دارد بنابراین اگر می خواهید تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان مدنظر خود داشته باشید به مراکز معتبری رجوع کنید که شناخت کافی به بازار و رقبای مرتبط با کسب و کار شما داشته باشند و بتوانند با توجه به هدف کسب و کار شما بازار و رقبا را کاملا شناسایی کرده و نمونه طرح تابلو مغازه شما را طوری طراحی نمایند که از سایر رقبا پیشی بگیرید .
    عوامل تاثیرگذار در نمای تابلو :
    اینکه یک تابلو تبلیغاتی در چه شرایطی نصب شود علاوه بربهتر دیده شدن تابلو ، تاثیر زیادی در نمای فضای شهری نیز دارد . چیدمان تابلوهای تبلیغاتی انبوه با ترکیب رنگی ناهمگون و ابعاد مختلف در یک مکان به صورت نزدیک به هم نه تنها نمی تواند تاثیر مطلوبی در جذب مشتری داشته باشد بلکه باعث دلزدگی از آن مکان و سردرگمی می شود .
    اخیرا در اکثر کشورها برای تبلیغات شهری و نصب تابلوهای تبلیغاتی همچون ارتفاع مجاز از زمین ، ابعاد تابلو ، تعیین مرز برای نصب عمودی یا افقی بودن تابلو ، رنگ و فونت بکار رفته در تابلو قوانینی درج شده است که پیروی از آن قوانین نظم و زیبایی خاصی به محیط می بخشد که نه تنها نظم شهر مخدوش نمی کند بلکه تابلوها جلوه زیبایی به منظر شهری ارائه می کنند و مشتری پسندتر می شوند و می توانند به هدفی که برای آن طراحی و پیاده سازی شده اند دست یابند .
    انواع تابلو سردرمغازه :
    ساخت تابلو مغازه برای معرفی برند و محصول یا خدمت ارائه شده راهی برای رشد و شناساندن کسب وکار به افرادی است که روزانه در حال عبورومرور هستند و اگر شما در سر درمغازه خود تابلویی نصب نکرده اید قطع به یقین کمتر دیده خواهید شد . انواع تابلو مغازه که می توانید مورد استفاده قرار دهید بسیار زیاد است ، قیمت تابلو سر در مغازه به میزان بودجه و کیفیتی که مدنظر شما مشتریان گرامی می باشد بستگی دارد ، هر چه هزینه بیشتری صرف نمایید تابلو بهتر و باکیفیت تری نصب می کنید که عمر و دوام بیشتری داشته باشد . تابلو مغازه در انواع متفاوتی همچون تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو با حروف برجسته، تابلو استیل طلایی، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم کریستالی، تابلو چلنیوم پانچ شده، ترموود ، کامپوزیت طراحی و پیاده سازی می شود که در تعداد رنگ ، میزان برجستگی حروف ، نورپردازی و نمای تابلو تنوع بسیار است و مشتری می تواند براحتی هر طرح و مدل مدنظر خود را انتخاب نماید .
    کدام مدل را انتخاب کنیم ؟
    اینکه چه نوع تابلویی را انتخاب نماییم بسته به سلیقه و بودجه مشتری دارد که بیشترتابلوهایی که در منظر شهری می بینیم تابلوهای ساده با نوشته است که فقط معرف کسب و کار می باشد اما اگر می خواهید تابلویی داشته باشید که بیشتر در ذهن رسوخ نماید و تاثیرگذارتر باشد همچنین جلوه زیبایی به مکان کسب و کار شما بخشد بهتر است از تابلو چلنیوم یا حروف برجسته استفاده نمایید چرا که این تابلوها دارای روشنایی و نورپردازی هستند و نمای ویژه ای به مکان می بخشند .
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی