Loading...

  • آیتک برد
    آیتک برد
    سه شنبه 12 شهریور 1398 - 21:23

    ویژگی های گلس برد تولید شده در آیتک برد (419 بازدید)

    آنچه که مسلم است داشتن مواد اولیه، کیفیت، ایمنی، پایداری رنگ، طراحی زیبا و مغناطیس بودن از ویژگی های قابل توجه و پراهمیت در گلس بردهای آیتک می باشد که در زیر به صورت مختصر به آن اشاره شده است:
    الف- مواد اولیه: تضمین کیفیت یک کالا از طریق استاندارد بودن آن مشخص می شود بنابراین مواد اولیه استفاده شده جهت تولید وایت برد شیشه ای باید استانداردهای لازم تولید را داشته باشد.
    ب- ایمنی: موضوع دومی که بسیار حائز اهمیت می باشد، لحاظ نمودن تمام نکات ایمنی از قبیل استفاده از شیشه کریستال سوپرکلیر تمپر (سکوریت) شده باشد زیرا به دلیل ماهیت این محصول که شیشه است حتما باید موارد ایمنی شیشه در آن جهت حفظ سلامتی استفاده کننده رعایت شده باشد که خوشبختانه گلس بردهای آی تک تماماً سکوریت شده می باشند.
    ج- پایداری رنگ: نکته دیگری که باید به آن توجه نمود نوع رنگی است که در تولید این محصول از آن استفاده می گردد.
    د- طراحی زیبا: با توجه به اینکه گلس بردها جزو تغییرناپذیر فضای شما می گردد باید از زیبایی منحصربه فردی برخوردار بوده و با فضای مورد استفاده هارمونی لازم را داشته باشد.
    ه – مغناطیس بودن: نظر به اینکه نیاز خیلی از موضوعات جهت یاد آوری بر روی کاغذ نوشته و بر سطح برد نصب گردد و باید اشاره کرد که گلس برد مغناطیسی آی تک تمام نیاز شما را برآورده می نماید.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی