Loading...

  • سارا
    سارا
    یکشنبه 17 شهریور 1398 - 00:31

    تابلوسازی در مشهد (510 بازدید)


    تابلوسازی در مشهد :
    مشهد یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت ایران می باشد که صنعت و تجارت قوی دارد و به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا علیه السلام زواران زیادی چه از داخل ایران و چه خارج از ایران به مشهد می روند . به طوری که می توان گفت در هیچ روزی از سال شهر مشهد خلوت نیست و همین امرباعث رونق کسب و کار و تجارت این شهر گردیده است.
    شهر مشهد بازار و پاساژهای زیادی دارد که هر روزه مردم برای تهیه سوغات و یا مایحتاج خود به آن ها مراجعه می کنند و به دلیل ازدیاد مراکز خرید ، بازار رقابت میان کاسبین این شهر زیاد است . و آنچه که می تواند در این بازار رقابتی باعث جذب مشتری گردد استفاده از روش های تبلیغاتی است که در این بین بهره مندی از تابلو تبلیغاتی بیشترین تاثیر را در جذب مشتری دارد.
    تابلو تبلیغاتی رابط میان فروشگاه شما و مشتری است و در اصل یک تبلیغات محیطی مستقیم می باشد که باید به صورت فکر شده و با تکنیک عالی ساخته شود زیرا باید در کوتاه ترین زمان بهترین نتیجه و تاثیر گذاری را بر ذهن مخاطب بگذارد . از این رو انتخاب یک تابلوسازی خوب که هم دانش هنری و هم دانش تکنیکی خوبی داشته باشد از اهمیت بسیاری برخوردار است .
    یک تابلوسازی خوب می تواند به شما در نوع فونت ، رنگ ، متریال ، استفاده بهینه از ابعاد تابلو و مکان نصب تابلو ، مشاوره صحیحی بدهد تا در برابر هزینه ای که مشتری متقبل می شود بهترین استفاده را از سفارش خود ببرد.
    یک تابلو تبلیغاتی خوب بایستی ضمن جذب مشتری ، دارای کیفیت و طول عمر مناسبی باشد تا مشتری ناچار به تعویض تابلو مغازه خود در ظرف مدت زمان کوتاهی نگردد . از ویژگی های دیگر یک تابلو تبلیغاتی خوب استفاده از رنگ و متریال مناسب با شغل سفارش دهنده می باشد . همچنین در تابلوهایی که دارای نورپردازی هستند بایستی از لامپ های کم مصرف و با کیفیت استفاده کرد که مصرف بهینه برق در آن ها رعایت شود . همچنین لوگوی تبلیغاتی بر روی تابلو حک شود و پیام تبلیغاتی مناسبی که بتواند شما را از دیگر رقبا متمایز نموده و مشتریان را به سمت شما هدایت نماید . یک تابلوی تبلیغاتی می تواند برای همیشه و به صورت شبانه روز معرف برند شما باشد و با توجه به سلایق مختلف مشتریان طبق روش های متعدد طراحی و پیاده سازی شود ، برای همین جزء بهترین ابزارهای تبلیغاتی محسوب می شود .
    انواع تابلو تبلیغاتی در مشهد
    تابلوهای ساخته شده در تابلوسازی دارای تنوع بسیار گسترده ای هستند که با توجه به نیاز و بودجه و سلیقه مشتری انتخاب می شود.
    یکی از پر طرفدارترین و پر کاربردترین تابلوهای صنعت تابلوسازی تابلو چلنیوم می باشد که خود دارای تنوع بسیار بوده و در رنگ های گوناگون ساخته می شود و دوام و ماندگاری بالایی دارند که برای ساخت آن ها از ورق پلکسی گلاس ، و برای لبه آن از لبه چلنیوم که از جنس آلومینیوم است و برای نورپردازی آن هم از لامپ های کم مصرف smd استفاده می کنند.
    تابلوهای تبلیغاتی که امروزه در کارگاه تابلوسازی ساخته می شوند و سپس در محل مدنظر نصب می گردند طبق متریال های متعدد و با کیفیت های مختلف ساخته می شوند و اسامی متعددی دارند .
    انواع تابلوهای تبلیغاتی که در تابلو سازی ایمن نورتاب ساخته می شود و به شهر مشهد و سایر شهرهای ایران ارسال می گردد عبارتند از:
    تابلو استیل : از جنس فلز استیل است و فاقد نور می باشد و برای مجهز شدن به نور با فاصله از دیوار نصب می گردد و لامپ ها در آن فضا گنجانده می شوند و هنگام شدن روشن لامپ ها نور به صورت سایه بر روی زمینه تابلو تابیده می شود و نمای سایه روشن زیبایی برای تابلو فراهم می سازد و بیشترین کاربرد آن در فضاهای داخلی می باشد .
    تابلو لایت باکس : این تابلوها در اصل قاب های نورداری می باشند که در تابلوهایی استفاده می شود که تصاویر آن با چاپ یووی به عمل آمده و بسیار شکیل و زیبا هستند اما قیمت بالایی دارند. تابلو بک لایت هم در فضاهای داخلی و هم در فضاهای خارجی کاربرد دارد و جعبه ها از جنس پلاستیک ، چوب یا آلومینیوم می باشد و محتوای تبلیغاتی به روش های متعدد نظیر چاپ مستقیم بر روی طلق ، چاپ بر روی استیکر یا بک لایت و سپس بر روی طلق چسبانده می شود . این تابلوها به صورت آویز و ایستاده در مکان های متعدد نصب می شوند .
    تابلو روان : توسط تابلو روان به راحتی می توان تصاویر و متون را به صورت انیمیشن های خاص در معرض نمایش قرار داد
    تابلو ال ای دی ثابت : این تابلوها توانایی به حرکت در آوردن حروف یا تصاویر را ندارند اما می توانند به صورت نورپردازی های مختلف توجه مشتریان را به خود جلب کنند .
    بیلبورد : در معابر و پل های هوایی ، در بزرگراه ها ، میادین شهری و.. از آن ها استفاده می شود . بیلبوردها تابلوهای تبلیغاتی عظیم الجثه ای هستند که به راحتی توسط افراد پیاده و سرنشین های اتومبیل مشاهده می شوند و می توانند بر چشم بصری بینندگان تاثیرگذار بوده و مشتریان زیادی به سوی کسب و کار شما هدایت کنند .
    تابلو وکیوم : نوعی از تابلو استیل است که به صورت سه بعدی در قالب وکیوم ساخته می شود .
    تابلو کامپوزیت : در حقییقت جنس ورقی که به عنوان پس زمینه تابلو مورد استفاده واقع می شود ، از کامپوزیت می باشد و حروف برجسته از جنس های متفاوت نظیر حروف استیل ، حروف چلنیوم ، حروف وکیوم و ... بر روی آن سوار می شود .
    تابلو فلکسی : از قدیمی ترین تابلوهای تبلیغاتی است که برای نوردهی آنها از لامپ های مهتابی استفاده می شود و طرح های مدنظر توسط استیکر با استفاده از برچسب های متعدد بر روی فلکسی چسبانده می شود سپس روکش های مدنظر به صورت سپری کلیپسی یا پرچی بر روی فلکسی کشیده می شود .
    تابلو ترموود : ترموود یک چوب مقاوم است که در صنعت تابلوسازی به عنوان زیرساز به کار می رود و می توان انواع حروف برجسته را بر روی آن پیاده سازی نمود .
    تابلو چلنیوم : همان طور که اشاره کردیم ، تابلو چلنیوم یکی از به روزترین و مدرن ترین تابلوهای تبلیغاتی است که امروزه از طرف مشتریان مورد سفارش واقع می شود . در هنگام ساخت تابلو چلنیوم ، تابلوساز بر روی پلکسی برش های متعددی ایجاد می نماید که پس از نصب تابلو تبلیغاتی و روشن شدن لامپ ها نور به شکلهای متفاوتی به چشم افراد متصاعد می شود به همین علت تابلو چلنیوم با نامهای متعددی نظیر تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم الماسی و تابلو چلنیوم لترمکس شناخته می شود .
    نحوه ساخت تابلوهای تبلیغاتی :
    ساخت تابلوهای تبلیغاتی تقریبا مراحل یکسانی را طی می کنند ابتدا حروف توسط نرم افزارهای متعدد طراحی می شوند و سپس بر اساس نوع تابلو و سفارش مشتریان متریال ها انتخاب شده و حروف به شکل دلخواه بر روی پلکسی برش داده می شوند و پس چسباندن لبه ها دور تا دور پلکسی و جایگذاری لامپ های اس ام دی ، تابلو در محل مدنظر نصب می شود .
    قیمت تابلوهای تبلیغاتی :
    قیمت تابلوها بر اساس محیطی که اشغال می کنند و همچنین نوع و جنس متریال های کاربردی تعیین می شوند .
    برای اطلاعات بیشتر در خصوص تابلوهای تبلیغاتی در تابلو سازی ایمن نورتاب و اطلاع از قیمت آن ها می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.
    منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی