Loading...

  • chemistry21
    chemistry21
    سه شنبه 4 خرداد 1400 - 04:15

    انواع شیر چشمی (332 بازدید)


    این روزها در آشپزخانه‌ها، روشویی و حمام‌ها بیشتر از شیرآلات مدرن استفاده می‌شود. درگذشته شیرهای آب اغلب رکن اصلی آشپزخانه یا حمام بودند اما اکنون از تزیینات اصلی آشپزخانه و جزء مبلمان یک ساختمان نیز محسوب می‌شوند.
    شیرهای آب درکنار کارایی از نظر ظاهری نیز به طراحی خانه و ساختمان شما جلوه خاصی می‌دهند. فرقی نمی‌کند شیر آب هوشمند دارای حسگر حرکتی و یا لمسی و یا حتی محیطی باشد، زیرا به هر حال با تعویض شیرالات خانه و ساختمان خود می‌توانید ارزش کلی خانه و ساختمانتان را افزایش دهید.
    شیرآلات حسگر حرکتی (با لمس دست کار می‌کنند)
    تعویض شیرالات ساختمانی از حالت کلاسیک به انواع دارای حسگر حرکتی و هوشمند، نیاز به بودجه قابل ‌توجهی دارد. بااین‌حال با این کار، هم بر روی سبک مدرنی سرمایه‌گذاری می‌کنید و هم شیر آبی را نصب می‌کنید که ویژگی‌های چشمگیر جدید و کاربرد آسانی دارد.شیرهای چشمی با حسگر حرکتی، سازگار با محیط‌زیست هستند. وجود حسگر سبب می‌شود تا آب فقط در صورت تشخیص حرکت جریان ‌یابد. این ویژگی طی سال‌های استفاده، سبب صرفه‌جویی مقادیر زیادی از آب می‌شود. ویژگی مهم دیگر این شیر کاربرد آسان آن برای کاربران است. مثلا شیرهای چشمی مخصوص سینک ظرفشویی، برای آشپزهای پرمشغله بسیار مناسب است. شیر آشپزخانه چشمی با حسگر حرکتی راه‌حل بسیار خوبی برای شخصی است که اغلب در آشپزخانه مشغول آشپزی و نظافت است. با این شیر می‌توانید بدون کثیف‌کردن شیر، ظرف‌ها را بشویید چون نیاز نیست با دستِ کثیف شیر را باز یا بسته کنید.
    شیرآلات لمسی
    شیرهای آب‌ لمسی نوآوری خاصی در طراحی خانه محسوب می‌شوند. بعلاوه، به دلیل نوع مکانیزم هوشمندانه آن، کودکان این شیرها را دوست دارند! با نصب این شیرآلات در آَشپزخانه می‌توانید با یک لمس‌ ساده به هر قسمت از بدنه شیر بجز اهرم، آب را به جریان در آورید و از کثیف‌شدن شیر با دست های چرب یا آلوده جلوگیری کنید. حتی اگر دست‌هایتان کثیف باشند، می‌توانید با پشت دست، با ساعد، با مچ دست یا حتی با بینی خود، که کاری احمقانه به نظر میرسد، به شیر ضربه بزنید و از آب استفاده کنید. اکثر شیرهای آشپزخانه حسی لمسی، قابلیت بیرون‌کشیدن شلنگ را دارند که به شما این امکان را می‌دهند تا شلنگ را به هرکجا از سینک ظرفشویی که می‌خواهید ببرید. این ویژگی‌ها درکنارهم رویکرد نوآورانه‌ای را برای طراحی آشپزخانه‌ها ارائه می‌دهند.
    شیرآلات دستی
    شیرهایی که با دست بازوبسته می‌شوند در مقایسه با دو نوع قبلی یعنی شیرهای هوشمند چشمی و شیرهای هوشمند لمسی، بسیار قدیمی هستند. بااین‌حال، تعویض این شیرالات اصطلاحا اهرمی و یا حتی نوع قدیمی تر آن یعنی شیرالات کلاسیک به انواع هوشمند از شیرالات، ممکن است برای همه جا هم نیاز نباشد. مثلا شیرهای اهرمی هنوز بیشتر در حمام‌ها دیده می‌شوند. نصب یک شیر ساده و براق یا کروم هنوز هم می‌تواند ظاهر حمام را بسیار جذاب و مدرن جلوه دهد زیرا باز و بسته‌کردن شیر با دست در حمام مشکلی ایجاد نمی‌کند. این شیرهای کلاسیک یا اهرمی درکنار وان های مدرن حمام می تواند ترکیبی ایده آل از مدرنیته و سنت را بوجود آورد.
    اگر می‌خواهید شیرآلات خود را تعویض کنید، به‌یاد داشته‌باشید طرحی را انتخاب کنید که نشان‌دهنده سبک موردنظر شما باشد. همچنین باید درنظر داشته‌باشید که روکش شیرآلات نیز مهم است، چون نگهداری از برخی روکش‌های خاص آسان‌تر و ماندگاری آنها بیشتر از دیگر روکش‌ها است. برای مثال، اگر نگهداری درستی از شیرالات انجام شود، پوشش نیکل کروم هنوز هم یکی از بادوام‌ترین روکش‌ها است. گرچه نصب شیرالات جدید و مدرن ممکن است گران به نظر برسد، اما امکانات خاص این شیرآلات مدرن، کیفیت زندگی شما را در ساختمانتان افزایش می دهد.
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی