Loading...

  • zahra01
    zahra01
    دوشنبه 22 آذر 1400 - 21:07

    مزایای استفاده از خدمات یک شرکت سئو (302 بازدید)

    %D8%AA%D8%B9%D8%B1%DB%8C%D9%81-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%A2%D8%B1%D8%A7.jpg
    تعریف شرکت سئو:
    یک مجموعه یا شرکت که با انجام فعالیت هایی باعث می شود تا کسب و کارتان درفضای مجازی و آنلاین و بین هزاران سایت رقیب بهتر دیده شده وهمچنین با انجام تکنیک هایی خاص در حوزه ی بهینه سازی سایت شما، باعث جذابیت سایت شما برای موتورهای جستجو و به تبع آن، جذب مخاطب بیشترمی گردد.
    انجام اصولی و درست این تکنیک های مهم توسط سئو کار در بهترین شرکت سئو سایت باعث بهینه سازی بیشتر سایت شما برای گوگل شده و همین امرباعث می شود که هنگامی که مخاطب به دنبال موضوعی خاص در حیطه ی فعالیت و کسب و کار شماست، سایت شما جزو چند سایت اولی باشد که در نتایج گوگل به او نمایش داده می شود درواقع رتبه ی وبسایت شما بالا رفته و همین امربه رونق بیشتر و شناساندن حرفه ی شما به افراد مختلف کمک فراوان می کند.
    مزایای استفاده از خدمات یک شرکت سئو:
    یکی از مهمترین مزایای قرارداد با یک شرکت سئو، این است که شما به یاری و مشاوره افراد متخصص و کاربلد که در این حیطه تجربه و فعالیت زیادی داشته اند زودتر به نتایج مطلوب خواهید رسید زیرا یک سئو کار حرفه ای با دانشی که از سئو سایت دارد، بهتر می داند که انجام چه تکنیک و ترفندهایی باعث افزایش رتبه و ترافیک وبسایت شما توسط موتورهای جستجو گردد.
    به کارگیری افراد متخصص در زمینه ی سئو وبهینه سازی وبسایت، در یک شرکت سئو کمک می کند تا آن ها با انتخاب مناسب ترین راهکار و تجزیه و تحلیل داده های سایت شما به بهترین استراتژی دست یافته و با اتخاذ تصمیم های درست و منطقی به دیده شدن هر چه بیشتر کسب وکار شما و در نهایت افزایش درآمد شما کمک شایانی کند.
    البته بسیاری از افراد صاحب وبسایت به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در زمینه ی فعالیت یک شرکت سئو این طور فکر می کنند که شاید فعالیت یک سئو کارحرفه ای شبیه یک کار جادویی باشد! پیشنهاد ما استفاده از مشاوره و تخصص این افراد است چرا که طبق تحقیقات انجام شده، حدود نود وسه درصد از خرید های آنلاین با یک سرچ ساده در گوگل شروع شده و هم چنین حدود چهل وهفت درصد از افراد هنگام جستجو در گوگل تنها به همان سه نتیجه ی اول اکتفا کرده و کمتر پیش می آید که به نتایج و صفحات پایین ترسربزنند.
    شرح فعالیت های یک شرکت سئو :
    در قسمت قبل گفتیم که انتخاب یک شرکت سئو معتبربا افراد سئو کار مهرآرا حرفه ای و کاربلد امری مهم است.علت تاکید زیاد روی اعتبار این شرکت ها این است که در سئو سایت دو تعریف از سئو وجود دارد:سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه .حال به شرح هر کدام ازاین تعاریف می پردازیم پس با ما همراه باشید.
    در سئو کلاه سیاه افراد بدون توجه به اصول مهم و قانونی یک سئو صحیح واصولی، از راه های دیگروالبته غیرقانونی، رتبه ی سایت شما را بالا می برد این فعالیت ها شاید در زمانی کوتاه جواب بدهد و باعث بالا رفتن رتبه ی وبسایت شما بشود اما موقتی بوده ونه تنها مفید نبوده بلکه شامل جریمه های سنگین گوگل وآسیب های جبران نا پذیری به سایت شما می شود.
    سئو کلاه سفید هم استفاده از تاکتیک های صحیح و مناسب است که باعث بالابردن رتبه ی سایت شما می شود و در طولانی مدت کمک زیادی به پیشرفت کسب وکارتان می کند.
    از شرکت های سئو که وعده ی فعالیت های زیر را می دهند دوری کنید:
    1-بالا بردن رتبه ی وبسایت شما آن هم یک شبه !
    2-وعده ی چند برابر شدن ترافیک وبسایت شما در زمان کم
    3-قراردادن حجم زیادی از بک لینک ها
    4-دادن بازه ی زمانی خاص و مشخص برای حصول نتیجه. بهتراست مطلب معنای on-page seo و off-page seo چیست؟ را هم مطالعه نمایید.
    جالب است بدانید که دست یابی به این شرکت ها که با دور زدن قوانین به سئو سایت می پردازند، بسیار آسان است اما اکیدا توصیه می کنیم که از بستن قرارداد با این شرکت ها خودداری کنید چرا که موجب صدمات جبران ناپذیری به وبسایت و به تبع آن، کسب وکارتان می شوید.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی