Loading...

  • nicava
    nicava
    سه شنبه 19 بهمن 1400 - 19:51

    چگونه ویزای مولتی کانادا بگیریم؟ (297 بازدید)

    ویزای مولتی کانادا یکی دیگر از ویزاهای موقت کانادا می باشد. ویزای مولتی کانادا یکی دیگر از انواع ویزای توریستی کانادا است. دارندگان این نوع ویزا می توانند به دفعات به کانادا ورود و خروج داشته باشند. مدت زمان این نوع ویزا 5 سال می باشد. به این نوع ویزای چند با ورود کانادا و یا ویزای 5 ساله کانادا نیز گفته می شود. در این مقاله به بررسی شیوه اخذ ویزای مولتیپل کانادا، هزینه ویزای مولتی کانادا، مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای مولتیپل کانادا، تبدیل ویزای 5 ساله کانادا به اقامت دائم، مراحل اخذ ویزای چند بار ورود کانادا، گرفتن وقت سفارت کانادا، دلایل رد شدن (ریجکت شدن ویزای 5 ساله کانادا)، اخذ ویزای مولتی کانادا بدون شینگن و اینکه آیا با ویزای مولتی کانادا می توان کار کرد، می پردازیم.
    ویزای مولتی کانادا چیست؟
    همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، ویزای مولتی کانادا زیر مجموعه ویزاهای اقامت موقت کانادا است. این ویزا مانند سوپر ویزای کانادا زیر مجموعه ویزای توریستی کانادا است. اعتبار این ویزا، 10 ساله می باشد ولی با توجه به اینکه مدت اعبتار پاسپورت ایرانی 5 سال اعتبار دارد، مدت اعتبار این ویزا نیز تا پایان تاریخ اعتبار پاسپورت ایرانی می باشد. دارندگان این نوع ویزا می توانند برای مدت 6ماه به صورت پیوسته در کانادا اقامت کنند. البته این مدت زمان با ارائه دلایل منطقی قابل تمدید می باشد. این ویزا برای سفر توریستی و یا تجاری به کانادا صادر می گردد.
    ویزای مولتیپل کانادا مناسب چه کسانی است؟
    visa-multiple-ca.jpg
    ویزای مولتیپل کانادا با اهداف گردشگری، دیدار با خانواده و اقوام، شرکت در دوره‌ یا سمینارهای کوتاه مدت و یا به قصد بررسی بازار کار و سرمایه گذاری کانادا (برای متقاضیان ویزای سرمایه گذاری کانادا، گرفتن ویزای مولتی کانادا و داشتن سفر تحقیقاتی به کانادا، امتیاز دارد)، صادر می گردد. دارندگان ویزای ویزای مولتیپل کانادا می توانند بدون نیاز به داشتن مجوز تحصیلی در دوره های آموزشی کوتاه مدت 6 ماهه‌ در کانادا شرکت نمایند. لازم به ذکر است این نوع ویزای کانادا امکان شرکت در دوره‌های بلند مدت را فراهم نمی کند. افرادی که ویزای 5 ساله کانادا را دارند، نمی توانند از خدمات رایگان پزشکی کانادا استفاده کرده و یا در کانادا مشغول به کار شوند. همچنین درندگان این نوع ویزا از حق و حقوق شهروندی کانادا برخوردار نخواهند بود. گرفتن تسهیلات بانکی جهت خرید مسکن، ماشین و غیره نیز برای دارندگان ویزای 5 ساله کانادا، امکان پذیر نمی باشد.
    منبع:
    ویزای مولتی کانادا 2022 ؛ هزینه و شرایط ویزای 5 ساله کانادا
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی