Loading...

  • zahra01
    zahra01
    چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 00:05

    شرکت غرفه سازی آرمان (237 بازدید)

    1-2.jpg
    یکی از مواردی که امروزه در عرصه ی تبلیغات بسیار کارآمد و محبوب شده است، شرکت در نمایشگاه ها می باشد. شرکت های نوپا و قدیمی علاقه مند به شرکت در نمایشگاه و رقابت با رقبا هستند. کارآفرینان قصد دارند با غرفه سازی در نمایشگاه ها، برند و محصولات و خدمات خود را به عموم […]
    یکی از مواردی که امروزه در عرصه ی تبلیغات بسیار کارآمد و محبوب شده است، شرکت در نمایشگاه ها می باشد. شرکت های نوپا و قدیمی علاقه مند به شرکت در نمایشگاه و رقابت با رقبا هستند. کارآفرینان قصد دارند با غرفه سازی در نمایشگاه ها، برند و محصولات و خدمات خود را به عموم مردم نمایش دهند تا افراد از نزدیک با این خدمات آشنا شوند.
    حضور شرکت ها در نمایشگاه ها موجب می شود که بیشتر دیده شوند و مخاطبان بیشتری را با برند خود آشنا سازند. اما بهتر است بدانید که هر حضوری در نمایشگاه موجب موفقیت نمی شود و شرکت ها بایستی با برنامه ریزی دقیق و با بهترین شکل ممکن در این نمایشگاه ها حضور پیدا کنند؛ تا به هدف خود از غرفه سازی و شرکت در نمایشگاه ها و برسند.
    بهتر است بدانید که در تجارت امروز، تبلیغات حرف اول را میزند. در عصر امروز هر چقدر هم محصول با کیفیت و مرغوب و کارآمد در اختیار داشته باشید، برای فروش بیشتر در بازار ها بایستی از تکنیک های موثر در فروش محصولات استفاده کنید. یکی از این تکنیک ها می تواند شرکت غرفه سازی برتر در نمایشگاه ها باشد.
    داشتن تبلیغات هوشمندانه و به نمایش گذاشتن خدمات و محصولات برای بیان کردن تمایزات و تفاوت ها، روشی بسیار موثر و مهم در پیشرفت و توسعه ی کسب و کار و ماندن در دنیای رقابت می باشد. بنابراین نکته ای که باید در این مورد دانست این است که تبلیغات همیشنه موجب برجسته شدن برند شما نمی شود؛ تبلیغات زمانی موجب رسیدن به اهداف شرکت ها می شود که در جایی درست و مکانی صحیح صورت بگیرد.
    یکی از مکان های درست برای تبلیغات، نمایشگاه ها می باشد. شرکت ها بایستی با غرفه سازی خوب و جذاب در نمایشگاه های مربوط به حیطه ی کاری خود شرکت کنند. نمایشگاه ها مکان های بلقوه ای هستند که برای نمایش و عرضه مستقیم کالا ها و خدماتت مناسب می باشند و می توان این مکان را به عنوان مکانی مناسب برای تبلیغات زنده دانست. به همین خاطر غرفه سازی نمایشگاهی می تواند فرصتی مناسب برای مطرح شدن در بین رقبای موجود در محیط بزرگ نمایشگاهی باشد.
    یکی از مواردی که امکان بسیار موثری برای عرضه ی مستقیم محصولات و خدمات به مخاطبین را فراهم می کند؛ غرفه سازی می باشد. در حقیقت غرفه ها معرف محصولات و نشان دهنده ی ذوق و سلیقه ی صاحبان محصولات و خدمات می باشند. هر چه غرفه سازی شکیل تر و جذاب تر باشد، مخاطبان بیشتری را جذب می کند.
    نکته ی دیگری که بهتر است بدانید این است که مخاطبین موجود در نمایشگاه ها افرادی با سنین مختلف می باشند و به طبع دیدگاه های متفاوتی دارند؛ به همین خاطر طراح غرفه باید با شناخت درست از بازار هدف طراحی ایده آلی داشته باشید تا در عین منحصر به فرد بودن، بتواند گستره ی زیادی از سلیقه ها را جذب کند.
    طراحان غرفه برای غرفه سازی ای بهتر باید خود را جای مشتری تصور کنند و با درک هرچه بهتر و عمیق تر، خلاقانه تر و قدرتمندانه تر غرفه سازی را انجام دهند. غرفه سازی باید به گونه ای باشد که احساسات مخاطب را درگیر کند و پیام را به طور صجیج به فرد انتقال دهد. همچنین غرفه باید به گونه ای باشد که با برجسته کردن محصولات و خدمات، ویژه بودن آنها را به مخاطبان انتقال دهد. همه چیز درباره غرفه سازی و حفاظت و تخریب را بدانید ،مخاطب باید با دیدن غرفه در خود انگیزه لازم را برای بازدید و اشتیاق زیاد برای برگزیدن محصول احساس کند و تصویری به یادماندنی در ذهن خود ایجاد شود. بنابراین اگر غرفه سازی به صورت علمی باشد و همه ی موارد در طراحی و ساخت آن در نظر گرفته شود؛ باره ی فوق العاده ای خواهد داشت.
    از تاثیر رنگ های مختلف در طراحی غرفه نمایشگاهی چه می دانید؟
    همه ما می دانیم که چگونگی طراحی غرفه در نمایشگاه های مختلف، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که حتی اگر شما برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی و یا خرید آن، بیشترین هزینه را هم متحمل شده باشید در نهایت این طراحی و ظاهر جذاب غرفه است که مشتری را به سوی شما جذب می کند. نحوه ارائه خدمات شما و کیفیت محصولاتی که به فروش می رسانید در قدم های بعدی می تواند مشتری را در غرفه شما نگه دارد. بنابراین لازم دانستیم که بیشتر به تاثیر رنگ در موفقیت یک کسب وکار، در نمایشگاه ها بپردازیم.پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
    ایده طراحی غرفه در نمایشگاه ها از جایی آغاز شد که با بررسی هایی که صورت گرفت، دیده شد که افراد مختلف تنها دغدغه تهیه و خرید محصول از شرکت مورد نظر را ندارند، بلکه به خدماتی که این شرکت ها ارائه می دهند و نحوه فروش محصولات هم، توجه ویژه ای می کنند. همچنین در مواردی هم دیده شد که کسب و کارهای کوچک که اتفاقا معروف هم نبودند، به کمک اجاره تجهیزات نمایشگاهی مناسب و جذاب اما با قیمت پایین، با استقبال زیادی از جانب مخاطبان رو به رو شدند.در واقع به کمک طراحی اصولی و مناسب غرفه ها، می توان ارتباط بین مشتری و کسب وکارهای مختلف را آسان تر نمود.
    همچنین اجاره تجهیزات نمایشگاهی با طراحی جذاب و مناسب، سبب می شود تا مشتری در بلندمدت نیز با دیدن آن برند، کسب و کار و خدمات شما در ذهنش تداعی شود.
    بهتر است مطلب
    تاثیر کرونا بر روی غرفه سازی نمایشگاه

    را هم بخوانید.
    از جمله نکات مهمی که لازم است در طراحی غرفه سازی مورد توجه قرار بگیرد: نورپردازی مناسب، استفاده بهینه از فضایی که در اختیار دارید، طراحی با توجه به نوع کاربری غرفه و نوع کسب و کار، نورپردازی درست، خلاقیت در نحوه ساخت غرفه، رنگ غرفه و داشتن نظم در چیدمان تجهیزات مورد نیاز می باشد. می دانیم که تمامی مواد و ساخته هایی که در اطرافمان وجود دارد، متشکل از دو عنصر رنگ و فرم است. قرار گرفتن رنگ های مختلف در کنار هم در نهایت، سبب ایجاد هارمونی یا کنتراست در اشیای مختلف می گردد.
    استفاده از رنگ های مختلف در غرفه سازی نمایشگاه
    در علم رنگ شناسی، اصطلاحی وجود دارد به اسم «فام» که به معنای رنگی است که چشممان می بیند. به طور کلی رنگ ها در دو دسته «بی فام» و «فام دار» قرار می گیرند. به رنگ های سیاه، سفید و خاکستری رنگ های بی فام گفته می شود.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی