Loading...

  • zahra01
    zahra01
    دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 - 22:31

    همه چیز درباره لباس کار (233 بازدید)


    تولیدی لباس کار پاکان صنعت یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید انواع ملزومات ایمنی و اداری است و میتواند و آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز و بهبود کسب کارها است.
    لباس کار چیست؟
    n00067996-b.jpg
    لباسکار به پوشاکی گفته میشود که در زمان فعالیت های کاری پوشیده میشود، و میتواند در انواع لباس کار تبلیغاتی، لباسکار صنعتی، محافظتی و همچنین فرم های کارگری، کارمندی و اداری مورد استفاده قرار بگیرد.
    تولیدی لباس کار پاکان صنعت یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید انواع ملزومات ایمنی و اداری است و میتواند و آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز و بهبود کسب کارها است.
    انواع لباس کار
    هر صنعت و کسب و کاری لباس کار مخصوص خود را دارد و همچنین لباس هر شخص در هر مجموعه بیانگر فعالیت و مسئولیت او در مجموعه است. به عنوان مثال با ورود به مجموعه ای به راحتی میتوانید، به عنوان مثال فردی را که در سمت نگهبان فعالیت دارد را از به دلیل لباس متفاوتی که به تن دارد تشخیص دهید. در ادامه به برخی از انواع لباسکار خواهیم پرداخت.
    لباس کار صنعتی
    این لباس ها برای افرادی که در بخش هایی از جمله: صنایع نفت و گاز و پتروشیمی فعالیت دارند مناسب هستند. به این دلیل که این افراد در مقایسه با سایر افراد بیشتر در معرض مواد شیمیایی و خطرناک قرار دارند. به همین دلیل هم باید از لباس هایی با مرغوبیت بیشتر استفاده کنند.
    لباسکار یکسره
    لباس کار یکسره به نوع خاصی از لباس ها گفته میشود که به صورت شلوار و معمولا دو بنده به هم متصل هستند. و بخش هایی از آستین ها و سرشانه های آنها دارای پوشش نیست و از جنس پارچه کششی و قابل انعطاف تولید میشوند و به همین دلیل هم ازادی عمل زیادی را برای افرادی که از آنها استفاده میکنند فراهم میکنند. بهتر است مطلب ویژگی های لباس کار مناسب را نیز بخوانید.
    کاپشن کار تک
    کاپشن کار به لباس تک گفته میشود که در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار میگیرد و از جنس هایی مانند: کتان، فلامنت، پلی استر و جین ساخته شده باشد. این لباس ها برای شرایط آب و هوایی مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی