Loading...

  • zahra01
    zahra01
    یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 00:53

    کاربرد عایق الاستومریک چسبدار مسلح (234 بازدید)

    image_1649053675.jpg
    یکی از بهترین عایق ها برای جلوگیری از رشد قارچ و خوردگی لوله ها و کانال ها در شرایط مختلف آب و هوایی، عایق الاستومری رولی می باشد. توجه داشته باشید برای بخش هایی که متحرک هستند به دلیل اینکه نیاز به یک عایق با چسبندگی بالا داریم، عایق الاستومری که در آن الیاف به کار برده شده بهترین گزینه است. این عایق، محکم به سطوح مختلف می چسبد و از آن محافظت می نماید. البته انواع مختلف این عایق با روکش آلومینیوم هم به بازار عرضه شده است که در نهایت سبب افزایش مقاومت محیط می گردد.
    یکی از مهمترین کاربردهای این عایق در سیستم هایی که در صنایع مختلف وجود دارند به چشم می خورد؛ چرا که به منظور ممانعت از بروز حوادث مختلف، نقش حیاتی را ایفا می کند. همچنین در سیستم های حرارتی و برودتی و تهویه از عایق الاستومری چسبدار مسلح استفاده می گردد.
    اگر بخواهیم این عایق را با انواع قدیمی آن که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت، مقایسه نماییم؛ باید بگوییم که قیمت این محصول بالاتر است که البته با توجه به مزیت های فراوانی که به آن اشاره کردیم، خرید عایق الاستومری چسبدار مسلح به صرفه تر بوده و منطقی تر است.
    علاوه بر این، نصب عایق سنتی نیازمند زمان بیشتری بوده و در قیاس با نوع چسبدار، دارای چسبندگی و اتصال محکمی روی سطوح نمی باشد.این در حالی است که با کمک عایق الاستومری مسلح در مدت زمان کوتاهی می توان محیط مورد نظر را عایق کاری نمود.
    از مهمترین دلایل مقاومت بالای عایق رولی در برابر رطوبت و شرایط محیطی مختلف، این است که متشکل از سلول های بسته حاوی گاز می باشد. در سیستم هایی که اتلاف انرژی و حرارت و برودت تاثیر زیادی در عملکرد آن ها دارد، عایق الاستومری چسبدار مسلح بسیار ضروری است. بهتر است مطلب همه چیز درباره عایق کاری لوله های آب را نیز بخوانید.
    توجه نمایید که این عایق الاستومری را حتما از مراکز معتبر تهیه کنید تا از بابت کیفیت برند مورد نظر، خیالتان راحت باشد.این عایق در دو عرض 100 و 120سانتی متری تولید شده که در ضخامت های مختلف بنا به کاربردی که دارد، قابل تهیه می باشد.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی