Loading...

  • zahra01
    zahra01
    یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 00:57

    کاربرد انواع عایق الاستومری رولی (202 بازدید)


    معمولا از نوع ساده ی آن برای عایق کاری هایی که در فضای داخلی می باشد، استفاده می شود. و از نوع روکش دار آن برای فضاهایی که باز هستند، استفاده می شود.
    image-20220404111604-3.jpeg
    کاربرد انواع عایق الاستومری رولی
    عایق رولی ساده: یکی از مدل های عایق رولی، عایق ساده می باشد. این نوع عایق برای لوله هایی که قطر زیادی دارند، بسیار پر کاربرد می باشد و همین طور بیشتر برای فضا های داخلی ساختمان ها قابل استفاده می باشند.
    عایق الاستومری ساده پشت چسب دار: این مدل به خاطر داشتن ویژگی نصب راحتی که دارند، برای پروژه هایی که سرعت اجرا در آنها مهم است و باید به زودی تکمیل شوند؛ بیشترین کاربرد دارند و به صرفه نیز می باشند.
    عایق رولی با روکش آلومینیوم: این نوع عایق به دلیل داشتن روکش آلومینیوم، در برابر شرایط نامساعد و ضربه های مختلف مقاوم هستند. به همین خاطر بیشتر در عایق کاری در فضاهای بیرونی کاربرد دارند.
    عایق رولی روکش آلومینیوم پشت چسبدار: همانگونه که از اسم آن مشخص است، این نوع عایق به دلیل داشتن چسب، سرعت اجرا را بیشتر می کند و راحتر و سریعتر قابل نصب می باشد. این نوع عایق بیشتر در پروژه هایی که هم سرعت اجرا مهم است و هم قرار است در مقابل نور خورشید و یا در معرض آسیب دیدگی قرار بگیرند، کابرد دارند. بهتر است مطلب
    مناسب ترین نوع عایق الاستومری برای کانال انتقال هوا را نیز بخوانید.
    برای سفارش عایق الاستومری میتوانید با قسمت
    تماس با ما سوپرفلکس تماس حاصل فرمایید.
    عایق الاستومری رولی با روکش پروتکت بلک: مهمترین کاربردی که این مدل از عایق الاستومری دارد؛ استفاده در سیستم های تهویه و همین طور در فضاهایی که بیشتر در معرض آلودگی هستند.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی