Loading...

  • zahra01
    zahra01
    یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 00:58

    کاربرد عایق الاستومری در صنایع مختلف چیست؟ (216 بازدید)

    image-20220404111604-3.jpeg
    همانگونه که می دانید عایق ها محصولاتی هستند که به وسیله ی آنها می توان از اتلاف انرژی و جذب رطوبت جلوگیری کرد. به دلیل وجود این ویژگی در ساختمان ها از عایق الاستومری استفاده می شود. در این مطلب قصد داریم شما را با کاربرد های عایق الاستومری در صنعت های مختلف آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.
    تاریخچه پیدایش عایق الاستومری:
    رشد جمعیت و همین طور پیشرفت تکنولوژی، علاوه بر یکسری مزیت، مشکلات زیادی مثل گرم شدن کره زمین را نیز به همراه داشت. به همین خاطر کارشناسان به این فکر افتادند که راه حلی برای از بین رفتن انرژی گرما و سرما پیدا کنند. به همین خاطر برای جلوگیری از اتلاف انرژی عایق های رطوبتی ساخته شدند و مورد استفاده قرار گرفتند.
    عایق الاستومری به دلیل داشتن ویژگی ای که باعث می شود گرما و سرما به هدر نرود، امروزه در صنعت ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد. علاوه بر صنعت ساختمانی در بخش های دیگری مثل لوله ها و اتصالات نیز کاربرد دارد.
    انواع عایق الاستومری:
    عایق الاستومری به طور کلی به دو دسته ی رولی و لوله ای تقسیم می شود که در ادامه شما را با این دو بخش بیشتر آشنا خواهیم کرد.
    1-رولی
    یکی از انواع عایق الاستومری، عایق رولی می باشد. این نوع عایق به دلیل داشتن خاصیت سلول بسته بودن، بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان سازی دارد. در مقایسه با عایق نوع پشم شیشه از نصب راحت تری برخوردار می باشد و در سایز ها و اندازه های گوناگونی طراحی و تولید گردیده است. بهتر است مطلب کاربرد انواع عایق الاستومری رولی را نیز بخوانید.
    یکی از ویژگی های مهم این نوع از عایق الاستومری سوپر فلکس داشتن مقاومت بالا و دوام زیاد می باشد. این مدل از عایق خود در چند نوع وجود دارد. انواع عایق رولی عبارتند از:
    عایق رولی ساده
    عایق رولی پشت چسبدار
    عایق رولی با روکش آلومینیوم
    پشت چسب دار با روکش آلومینیومی
    با روکش پروتکت بلک




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی