Loading...

  • zahra01
    zahra01
    پنجشنبه 5 خرداد 1401 - 19:47

    چرا طراحی سایت پزشکی برای پزشکان ضروری است؟ (332 بازدید)


    [img]https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_1100,h_520/http://www.xn
    7sdfbss4apg3b8o59dda.com/wp-content/uploads/2019/12/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C2.jpg
    اکثر مطب‏ها به دلیل داشتن مراجعه کننده و یا تماس‎های تلفنی زیاد قادر به پاسخگویی به بسیاری از تماس‎های تلفنی نمی‎باشند. در این میان بسیاری از بیماران به دلیل عدم پاسخگویی، جذب مطب دیگری میشوند. این درحالیست که با طراحی سایت پزشکی میتوان یک سیستم نوبت دهی آنلاین برای مطب فعال نمود. تا بیماران بتوانند به راحتی و بدون هیچ معطلی برای خود نوبت بگیرند. از طرفی نداشتن سایت سبب میشود تا بیماران برای نوبت دهی تنها تا باز بودن مطب تماس بگیرند. که این خود ایجاد محدودیت میکند.
    فروش محصولات در سایت
    فروش محصولات در سایت پزشکی هم میتواند یکی دیگر از مزایای طراحی سایت پزشکی باشد. در بسیاری از مطب‎ها محصولات پزشکی به فروش میرسد که مراجعه کننده برای تهیه آن مجبور است تا حضوری به مطب برود. با طراحی سایت پزشکی میتوانید محصولات خود را در سایت به فروش برسانید تا مراجعه کنندگان به راحتی بیشتری به آن محصولات دسترسی داشته باشند. برای اطلاع ار تعرفه ی طراحی سایت پزشکی وارد سایت رویال شوید.
    دسترسی آسان به آدرس مطب با طراحی سایت پزشکی
    معمولا یافتن آدرس دقیق مطب برای بیماران دشوار است. از طرفی به دلیل حجم بالای امور در داخل مطب، منشی توانایی ارسال لوکیشن دقیق به بیمارانی که درخواست لوکیشن دقیق را دارند، ندارد. در این میان با طراحی سایت پزشکی میتوان این مشکل را رفع کرد و رفاه بیشتری را برای بیمار فراهم کرد. با توجه به اینکه در سایت لوکیشن دقیق مطب قرار داده میشود، بیماران میتوانند به راحتی از طریق گوگل مپ آدرس دقیق مطب را پیدا نمایند.
    ارئه تمام خدمات با طراحی سایت پزشکی
    زمانیکه طراحی سایت پزشکی صورت میگیرد تمام خدمات مطب به همراه توضیحات مناسب در اختیار کاربران قرار میگیرد. که این خود موجب افزایش آگاهی و درنتیجه افزایش تعداد مشتریان به مطب میشود. چراکه ممکن است حتی مراجعه کنندگان مطب از تمام خدماتی که مطب در اختیار بیماران خود قرار میدهد اطلاعی نداشته باشند. در نتیجه ممکن است همین مراجعه کنندگان برای خدمات مورد نظر خود با یافتن مطبی دیگر جذب پزشک دیگری شوند.
    امروزه بیماران دوست دارند تا پیش از هر اقدامی اطلاعات کافی راجع به آن اقدام به دست آورند. از این رو این عزیزان با پرسیدن سوالات از پزشک سعی بر پیدا کردن پاسخ سوالات خود را دارند. که با توجه به محدود بودن زمان ویزیت، اطلاعات بیمار راجع به اقدام مورد نظر ناقص میماند. این در حالی است که با طراحی سایت پزشکی و قرار دادن ویدئوها و نمونه کارها در سایت بیمار از نحوه کار پزشک مطمئن میگردد و با خواندن مقالات موجود در وبسایت اطلاعات لازم را استخراج می‎نماید.
    با توجه به افزایش میزان سرچ‎ها در گوگل پیشنهاد رویال به شما پزشکان عزیز طراحی سایت پزشکی و معرفی خود در سایت است. با قرار دادن گواهی نامه‎ها، تخصص، خدمات، تخفیفات و … در سایت به بیماران این فرصت را بدهید تا شما عزیزان را برای درمان خود بیابند.
    محدودیت های اینستاگرام
    [img]https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img,w_1100,h_520/http://www.xn
    7sdfbss4apg3b8o59dda.com/wp-content/uploads/2020/04/%D8%A7%D8%AF%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%8514.jpg
    شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چرا نیاز به ادمین اینستاگرام دارید؟! حال ما میخواهیم به شما بگوییم که با توجه به قابلیتهای شگفت انگیزی که در این اپلیکیشن وجود دارد محدودیت‌هایی هم هست که در صورتیکه که رعایت نکنید پیج شما به طور کامل از بین خواهد رفت.
    تعداد فالو ای که در هر ساعت میتوانید بکنید دارای محدودیت است. درصورتیکه از تعداد معین شده توسط اینستاگرام بیشتر فالو کنید پیج شما مدتی بلاک خواهد شد که این خود موجب آسیب رسیدن به کسب و کار شما میشود. از طرفی اگر تعداد دفعاتی که بلاک میشوید زیاد شود پیج شما برای همیشه توسط اینستاگرام پاک خواهد شد. گاهی هم بلاک هستید اما با اخطار مواجه نمیشوید. اینستاگرام گاهی اوقات پس از بلاک شدن کاربر خطا را به او نشان نمیدهد. که این عدم نمایش موجب میشود تا شما به کار خود ادامه دهید و در نهایت به صورت ناگهانی پیج شما برای همیشه پاک میشود. یکی از دلیل‎هایی که باید ادمین اینستاگرام برای کسب‎وکار خود داشته باشید همین است. ادمین اینستاگرام به خوبی همه چیز را مورد بررسی قرار میدهد و هرگز اموری را انجام نمیدهد که پیج شما بلاک شود. برای اطلاع از قیمت ادمین اینستاگرام وارد سایت شوید.
    محدودیت در گذاشتن تعداد پست
    اگر تعداد پستی که در روز و در طول هفته میگذارید بیشتر از یک تعدادی باشد اینستاگرام شما را بلاک خواهد کرد. این در حالیست که ادمین اینستاگرام به خوبی میداند که چه تعداد پست باید بر روی پیج آپلود شود تا پیج شما بلاک نشود.
    جلوگیری از آنفالو به هنگام فعالیت بر روی پیج
    ادمین اینستاگرام با توجه به استراتژی به گونه‎ای عمل میکند که پست‎ها و استوری‎ها برای فالووینگ‎ها جذاب باشد و تعداد آن زیاد و خسته کننده نباشد. این استراتژی کمک میکند تا کسانی که پیج را فالو کردند اقدام به آنفالو نکنند. بهتر است مطلب

    ارتقا و افزایش امنیت سایت در زمان طراحی سایت وردپرس

    را نیز بخوانید
    .
    قرار دادن پست و استوری در ساعاتی خاص
    ادمین پیج اینستاگرام پست و استوری‎ها را در طول روز پخش میکند. زمان قرار دادن پست و استوری برای گرفتن بیشترین بازخورد بسیار مهم است. زمان گذاشتن پست و استوری برای هر پیج پس از گذشت یک هفته ثابت میشود و دیگر زمان آن تغییر نخواهد کرد. در هفته اول تست‎های لازم در زمانهای مختلف برای گرفتن بیشترین بازخورد انجام میشود و زمانیکه بیشترین بازخورد را دارد برای ادامه کار ثبت و نهایی میشود. از آن پس پست و استوری در آن زمانهای تایید شده بارگزاری خواهند شد.
    تبادل استوری
    ادمین اینستاگرام رویال با داشتن ارتباط با پیج‎های پر بازدید دیگر میتواند برای شما تبادل استوری به صورت رایگان بگیرد. این در حالیست که اگر شما خودتان بخواهید برای پیج خود تبادل کنید باید زمان زیادی را صرف کنید و در نهایت ممکن است برای تبلیغات هزینه پرداخت کنید.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی