Loading...

  • zahra01
    zahra01
    یکشنبه 8 خرداد 1401 - 22:06

    چند راز مهم برای خرید لباس کار ایده آل (302 بازدید)

    buy-work-clothes-22.jpg
    برای خرید لباس کار ایده‌آل یکسری موارد وجود دارد که باید قبل از خرید به آنها توجه کنید تا بتوانید یک لباس کار بسیار مرغوب تهیه کنید. در این مطلب قصد داریم شماره با چند راز مهمی که باید قبل از خرید لباس کار بدانید آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.
    شرایط آب و هوایی و اقلیمی محیط کار
    اولین مورد و مهمترین موردی که باید به آن توجه کنید شرایط جوی آب و هوایی محل کار می باشد. این مورد بر روی انتخاب لباس کار کارگران و کارمندان تاثیر گذار می باشد. تصور کنید اگر کارگردان نیاز داشته باشند که در فضای باز کار کنه در این صورت انتخاب یک لباس گرم در محیط کاری سرد، می تواند یک گزینه ایده آل باشد، بنابراین جنس لباس کار باید متناسب با شرایطی که کارگر در آن مشغول به کار است، باشد. این مورد می تواند به افزایش بهره‌ وری کارگر کمک بسیار زیادی کند.
    کیفیت لباس کار
    توجه داشته باشید که هیچ وقت فقط به دنبال لباس کار بی کیفیت نروید زیرا یکی دیگر از موارد مهم کیفیت لباسکار میباشد. اگر شما از تامین کننده ای که شناس نمیباشد خرید کنید متوجه می‌شوید که این تامین کننده تنها به فکر سود خود بوده است. فناوری از کیفیت کار خواهد زد. کارگران موجود در اکثر شرکت ها و کارخانه ها نیاز دارند که به وسیله لباس کار محافظت شوند. زیرا که در کارخانه ها تولیدی های مختلف امکان وقوع حوادث ناگوار وجود دارد.
    بهترین کار این است که لباس کار را به صورت آنلاین از شرکتهای معتبر و با سابقه و رزومه خوب خریداری کنید. و به وسیله این خریدها معامله مغولی را انجام دهید. با انجام این کار می توان مطمئن شد که خریدی با کیفیت و با قیمت مناسب خواهید داشت.
    یکی از بزرگترین تامین کنندگان لباس کار در سطح کشور شور پاکان صنعت می باشد که این اطمینان را به شما می دهد که بهترین کیفیت را با قیمتی مناسب به شما ارائه می دهد.
    خرید لباس کار مردانه عمده
    چنانچه شما تعداد معینی از کارمندان تان در پروژه های گوناگون مشغول به کار هستند ما به شما این پیشنهاد را می‌دهیم که از خرید عمده لباس کار استفاده کنید. زیرا در زمان خرید لباس کار مردانه شما می‌توانید قیمت های بسیار ارزان تری را تهیه کنید. اینکه بتوانید لباس کار با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب بخرید نکته است که برای تجارت و کسب و کار شما بسیار حائز اهمیت می باشد پس در زمان سفارش لباس پا به این موارد توجه کنید که احتمال دارد لباس کار به هر دلیلی خراب شود و از بین برود که در این شرایط بهتر است در انبار موجود ای داشته باشید که به سرعت جایگزین کنید.
    یا اینکه ممکن است استخدام نیروی جدید داشته باشید، که در این صورت نیست اگر در انبار خود لباس کار داشته باشید دیگر نیاز به سفارش مجدد آن را ندارید. خرید لباس کار مردانه هزینه ها را به شکل فوق العاده ای کاهش می دهد که این کم شدن قیمت بر روی هزینه نهایی اثر می گذارد و در نتیجه این شمایید که سود بیشتری خواهید برد.
    چاپ و گلدوزی لوگو و آرم شرکت بر روی لباس کار
    هیچ چیزی مانند احساس تعلق به کار حس مفید بودن به کارگر را را بیش تر نمی کند. ممکن است تصور کنید که نصب آرم و لوگوی شرکت خودتان آن بر روی لباس کار هزینه های اضافه میباشد. اما با این کار شما به کارگران خود این حس را منتقل می کنید که آنها قسمتی مهم از کسب و کار شما می باشند.
    همینطور این کار موجب می شود که در صورت دیده شدن کارگران به وسیله دیگران پرستیژ کاری شما و مهم بودن شرکت خود را به دیگران نمایش دهید. بنابراین بهتر است که بر روی لباس کار، آرم و لوگوی شرکت شما نصب شده باشد.
    ممکن است برخی از شما تصور کنید که این کار موجب می شود که پوشاک کارتان به یک لباس کار تبلیغاتی تبدیل می شود. اما بهتر است بدانیم که با این کار شما می توانید برند خود را همیشه در معرض دید قرار دهید و از آن برای تبلیغات استفاده کنید.
    ویژگی های لباس کار جوشکاری
    استفاده از لباس کار در کارهای تخصصی امری واجب می باشد. تعداد زیادی از کارفرمایان برای تامین امنیت کارگران لباس های خاص و ایمنی را تهیه می‌کنند که این لباس ها یک هدفی را دنبال می کند. وظیفه اصلی لباس کار حفظ امنیت جان کارگران در برابر خطرات و آسیب های احتمالی می باشد. البته تنها دلیل استفاده از لباس کار ایمنی نمی باشد زیرا وقتی همه کارگران و کارمندان یک شرکت لباس یکدست به تن می‌کنند، یک آراستگی زیبا با خود به همراه می آورند.
    خرید لباس کار,خرید لباس کار جوشکاری
    خرید لباس کار جوشکاری
    لباس کار مخصوص جوشکاری نیز می تواند فردی که قرار است جوشکاری انجام دهد را از خطرات احتمالی ایمن نگه دارد. لباسی که برای جوشکاری مناسب است می‌تواند یکسره یا یک تیکه باشد یا به شکل دو تیکه تهیه گردد. یعنی به صورت کاپشن جوشکاری و شلوار جوشکاری باشد. این نوع لباس امنیت جوشکار را بسیار افزایش می دهد.
    حتماً باید بدانیم که جنس لباس کار به هیچ عنوان نباید از الیاف مصنوعی و ترکیبی می باشد. زیرا الیاف مصنوعی بر پایه نفت و بر اساس حرارت زیاد تولید شده است که در زمان جوشکاری ذوب می شود و می سوزد. این سوختن لباس در برخی از موارد به پوست جوشکار هم رسیده و پوست بدن آنها را نیز سوزانده است. در بعضی از مواقع خود لباس علاوه بر اینکه توسط جوش سوراخ می شود. و اگر مواد قابل اشتعال باشد به سرعت شعله ور میشود.
    بنابراین کیفیت الیاف که در لباس کار جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد رابطه مستقیم با کیفیت لباس دارد. یعنی هر چقدر کیفیت پارچه های بکار رفته در این لباس بیشتر باشد، تبادل حرارتی انجام شده در آن راحت تر می باشد و کارگر احساس راحتی بیشتری می کند.
    چه لباس کاری برای تعمیرکاران مناسب است؟
    بنابراین تا اینجا ی مطلب متوجه شدید که بدترین لباس جوشکاری لباسی است که از الیاف مصنوعی تولید شده باشد. بنابراین یکی از ویژگی های لباس کار جوشکاری استفاده از بهترین الیاف می باشد.
    ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که در انتخاب لباس کار جوشکاری به چه مواردی بایستی دقت کرد؟
    اولین موردی که در انتخاب لباس مناسب با جوشکاری باید مورد توجه قرار داد، مقاومت آن می باشد. لباس کار مخصوص جوشکاری بایستی از مقاومت بسیار خوبی برخوردار باشد.
    لباس کار جوشکاری از چه اجزایی تشکیل شده است
    1- کلاه ایمنی و ماسک جوشکاری اتوماتیک
    یکی از اصلی ترین و مهمترین ابزاری که یک جوشکار باید از آن استفاده کند، ماسک جوشکاری می باشد. زیرا وجود این ماسک باعث می شود که از چشم و صورت جوشکاران حفاظت شود. ماسک های جوشکاری اتوماتیک امروزه در صنایع بسیار مورد استقبال قرار گرفته می شود و به خاطر این است که هر دو دست جوشکار می تواند آزاد باشد و همین امر موجب می شود که قابلیت های جوشکار افزایش پیدا کند. این ماسک ها یکی از اجزای ضروری و مهم در لباس های جوشکاران می باشد.
    خرید لباس کار, لباس های جوشکاران
    لباس های جوشکاران
    2- عینک جوشکاری
    3- دستکش ایمنی
    4- چکمه
    5- ماسک جوشکاری که می تواند اتوماتیک یا دستی باشد
    6- پیش بند
    7- آستین های جدا از لباس
    8- پابند جوشکاری
    9- سرپوش و محافظ لباس جوشکاری
    لباس های جوشکاری اغلب دارای: آستین کلاه، پیش بند، نیم تنه و ... می باشند. این لباس ها متناسب با اندازه جوشکاران انتخاب می شوند. این لباس کار به هیچ عنوان نباید جیب داشته باشد و مثل دستکش جوشکاری بهتر است از جنس چرم باشد. زیرا تبادل حرارتی بالایی دارند و در برابر حرارت این امکان را دارد که مقاومت خوبی از خود نشان دهد. بهتر است مطلب آشنایی با چند مدل برای خرید لباس کار درمشاغل مورد نیاز را نیز بخوانید.
    همانطور که میدانید کارگران و تکنسین‌های جوشکار در زمان کار با خطرات زیادی مواجه هستند. جوشکاران در معرض خطراتی مثل: گرما، جرقه، اشعه ماورا بنفش، سوختن پوست صورت توسط نور و گاز و شعله می باشند. بنابراین استفاده از لباس کار برای آنها الزامی می باشد.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی