Loading...

  • اردلان گلس
    اردلان گلس
    سه شنبه 16 خرداد 1402 - 03:12

    انواع تخته شاسی عکس خام (263 بازدید)

    تخته شاسی عکس موجود در بازار از چند جهت قابل مقایسه و ارزیابی است که به صورت کامل به این عناوین خواهیم پرداخت تا شما عزیزان با کسب اطلاعات دقیق بتوانید خرید شاسی عکس را با بهترین کیفیت و قیمت انجام دهید.
    تخته شاسی عکس با چسب دو طرفه :
    یکی از مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت شاسی عکس خام نوع و برند چسب مورد استفاده توسط تولید کننده تخته شاسی هست. چسب های دو طرفه موجود در بازار بسیار متنوع و با کیفیت های متفاوتی است و این نکته را توجه داشته باشید که برند های شناخته شده هم دارای محصولات هم نام متفرقه در بازار است و صرفا با مشاهده برند چسب نمی توان با اطمینان خرید کرد، حالا بهترین چسب برای تخته شاسی mdf کدام است؟ اول بیاید در مورد نکات منفی چسب های بی کیفیت و درجه 2 و 3 بازار صحبت کنیم، در تولید تخته شاسی عکس عمده اگر از نوع بی کیفیت چسب ها استفاده شود در سایز های مختلف مشکلات متفاوتی پیش خواهد آمد ، اولین ایرادی که با آن مواجه می شوید این هست که گوشه ها یا لبه های عکس چاپ شده به خوبی روی شاسی نمی چسبد و یا با لمس لبه شاسی متوجه ضعیف بودن میزان چسبندگی چسب ها می شوید و این موضوع حس بدی را به شما و طبیعتا به مشتری های آتلیه عکاسی یا لابراتوار عکس شما انتقال می دهد .
    ام دی اف شاسی عکس :
    فروش عمده تخته شاسی ارزان چیزی هست که خیلی از شما در جستجوی آن هستید ولی ارزان بودن بهتر است در کنار کیفیت باشد ، پس چوب مورد استفاده در شاسی عکس را هم مورد بررسی قرار دهید. در تولید عمده تخته شاسی ها از mdf و hdf استفاده می شود که هر کدام از این دو مورد هم دارای انواع برند می باشند و حتی ایرانی و خارجی بودن متریال هم وجود دارد پس ممکن هست ده ها چوب بین تولیدکنندگان مورد استفاده قرار بگیرد.
    سایز های تخته شاسی عکس :
    فاکتور بعدی سایزهای مختلف شاسی عکس هست که این مورد تقریبا بین تمام تولیدکننده های تخته عکس یکسان است . بیاید سایز های شاسی ها را به سه دسته زیر تقسیم کنیم:
    شاسی های سایز کوچک :
    15 در 10
    18 در 13
    21 در 16
    25 در 20
    30 در 20
    30 در 24
    شاسی های سایز متوسط:
    40 در 30
    45 در 30
    30 در 30
    40 در 40
    60 در 30
    50 در 40
    شاسی های سایز بزرگ :
    60 در 40
    50 در 50
    60 در 50
    70 در 50
    90 در 60
    70 در 100
    انتخاب سایز مناسب تخته شاسی کاملا بستگی به مکان استفاده شاسی ، نوع عکس چاپ شده روی شاسی و سلیقه شما در انتخاب سایز دارد و استاندارد مطلقی وجود ندارد .
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی