Loading...

  • مینا
    مینا
    چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 03:32

    زیباترین لحظات را با عکس برداری از کودکتان خلق کنید (974 بازدید)


    [color=#606569; line-height: 24.141px; font-size: 13px]همیشه[/color]
    عکاسی کودک[/b]
    [color=#606569; line-height: 24.141px; font-size: 13px] [/color][color=#606569; line-height: 24.141px; font-size: 13px]نسبت به عکاسی با موضوعات دیگر از جذابیت های خاص خود برخوردار بوده است.عکاسی از نوزادانی شیرین و دوست داشتنی که با تعجب و بدون اینکه بدانند داریم چه کار می کنیم به لنز دوربین نگاه می کنند و همین حالات و رفتار عجیب و غریب انها باعث می شود تا عکس هایی زیبا و فوق العاده خلق شوند.قطعا در کنار اینکه باید از تکنیک های عکاسی کودکان شناخت کافی داشته باشید باید چاشنی صبر و حوصله را نیز به کار خود اضافه کنید.کودکان با توجه به عدم شناخت کاری که انجام می دهیم ممکن است هر لحظه با توجه به روحیه حساس خود بی قراری های مختلفی انجام دهند و این امر کار را برای عکاس سخت تر خواهد کرد. عکاس حرفه ای باید در مدت زمان کوتاه بتواند ارتباط خوب و صمیمانه ای با کودک بر قرار نماید تا در کمال آرامش بتواند به وظیفه خود عمل کند.[/color]
    img_4863.jpg
    یکی از مهمترین شروط موفقیت در
    عکاسی کودک[/b][/i] قطعا شکار لحظه های خاص از حالات زیبای کودک است. کودکان معمولا با با حالات بسیار شیرین و پز ها دلبرانه این شرایط را برای عکاس مهیا خواهند کرد و این عکاس است که باید مانند عقابی تیز بین به شکار بهترین لحظه ها بپردازد.گاهی لازم است تا عکاس با شکلک ها و حرکاتی که انجام می هد کودک را وا دارد تا حالات و پز های خود را تغییر دهد. به هر حال باید قبول کرد با تمام سختی هایی که ممکن است حرفه
    عکاسی کودک[/b] داشته باشد قطعا شیرینی ها و زیبایی های خاص خود را نیز به همراه دارد.
    اگر امور مربوط به عکاسی در یک
    آتلیه تخصصی کودک[/b]
    انجام پذیرد با توجه به زیر ساخت های موجود که برای این کار فراهم شده است قطعا شاهد عکس های زیباتر و با کیفیت تری خواهیم بود.مثلا داشتن تخصص لازم در نور پردازی باعث می گردد تا کیفیت و زیبایی عکس های گرفته شده دو چندان شود.از آنجایی که نوزاد ممکن است بسیار زود خسته شود و به بهانه گرفتن مشغول شود پس باید عکاس در سریع ترین زمان ممکن و با هوشیاری بالا به شکار لحظه ها بپردازد و در مدت زمانی کوتاه بهترین آثار را خلق نماید.
    img_48631.jpg
    ما سعی کرده ایم تا در
    آتلیه عکاسی کودک[/b]
    نیل استودیو محیطی کاملا آرام و دوست داشتنی را چه برای کودکان و چه برای والدین آنها پدید آوریم.سعی کرده ایم تا با موزیکی کودکانه و رنگ پردازی بسیار زیبا و آرامش بخش فضایی را ایجاد کنیم تا کودکان در ان احساس رضایت کامل داشته باشند.معمولا کودکان با دیدن محیطی با نور پردازی و رنگ آمیزی جدید و دیدن افراد غریبه ممکن است کمی بی قراری کنند که این امر کاملا طبیعی بوده و با کمی گذشت زمان به آن عادت خواهند کرد.
    گاهی اوقات زمانی که والدین به آتلیه مراجعه می کنند شاهد هستیم که کودکان در خواب می باشند. در این زمان بهترین موقع برای گرفتن عکس های کودک در خواب است. البته به شرط داشتن لباسی مناسب می توان با توجه به خواب بودن کودک در کمال آرامش مشغول به گرفتن عکس های زیبا شد. البته معمولا بهترنی عکس هایی که از کودکان در زمان خواب گرفته می شود اگر در طول دوره ۲۰ روزگی تا ۱٫۵ ماهگی باشد از جذابیت و زیبایی بسیار زیبایی برخوردار خواهد بود.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی