Loading...

  • آویناوب
    آویناوب
    سه شنبه 28 شهریور 1396 - 23:22

    فلش دوربین (848 بازدید)

    همانطور که قبلا مشاهده کردید عوامل بسیار زیادی در تصویر برداری و عکاسی قابل اهمیت است که بسیاری از عکاسان آماتور به آن اهمیت نمیدهند . گروه فتورستا با افتخار پیشرو در خدمات آتلیه بارداری در کرج و آتلیه تخصصی کودک در کرج و عکاسی کودک در کرج قصد دارد تا در مورد اهمیت فلش دوربین و تمیز بودن لنز در عکاسی به شما عزیزان توضیحاتی را ارائه کند . پس با ما همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید .
    آموزش استفاده صحیح از فلش دوربین
    مطابق با نکته هایی که در مقاله های قبل به آن اشاره کردیم استفاده از فلش دوربین باعث از بین رفتن جزئیات تصویر و بوجود آمدن بسیاری از مشکلات شده ، من جمله قرمز شدن چشم انسان و حیوانات در عکس ها در نتیجه حدالامکان نباید از فلش دوربین استفاده گردد . البته زمان هایی هم وجود دارد که مجبور به استفاده از فلش دوربین جهت تهیه عکس های بهتر هستید .
    پس زمانی که مجبر شدید از فلش استفاده کنید ، فلش های جداگانه ای را در نظر داشته باشید که فیلت نرم کننده نور داشته باشد .زمانی که فلش جداگانه ای در دسترس ندارید با قرار دادن یک برگه سفید در مقابل آن تندی و شدت نور را کاهش می دهیم . با این عمل ضبط جزئیات عکس بیشتر و تغییرات کمتر شده و همچنین نور راپخش کرده و شدت روشنایی آن را کاهش می دهد . بنابراین پوشاندن فلش دوربین با یک تکه کاغذ سفید مزایای بیشتری نسبت بر معایب آن داراست .
    حال اگر فلش قابل تنظیم و جا به جایی دارید باید به صورتی که تابش فلش دوربین به سمت سقف باشد تنظیم شود . مزیت عمل کردن به این روش ،‌ تابش و پخش شدن غیر مستقیم نور به تمامی محیط و حفظ شدن جزئیات تصویر در عکس نهایی می باشد ؛ انجام این کار از جمله ساده ترین روش های استفاده از فلش های بزرگ می باشد .
    در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد آتلیه کودک در کرج می توانید از روی اطلاعات تماس با ما آن را با ما در میان بگذارید .
    تمیز نگاه داشتن لنزهای دوربین
    شاید همگی این روش ساده و ابتدایی را بدانیم لیکن باید به آن توجه داشته و عمل کنیم زیرا گرد و غباری که بر سطح لنزها وجود دارند عکس ها را خراب می کنند . یادگیری روشی که به تمیز نگاه داشتن لنز دوربین ما کمک کند بسیار مهم است . ساده ترین روش آن تمیز کردن لنز دوربین با یک تکه پارچه نرم و نمناک به آب است که با استفاده از آن لنز ما کاملا تمیز می شود .




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی