Loading...

  • monaprance
    monaprance
    سه شنبه 10 مرداد 1396 - 01:05

    کاتر اسفالت بر (547 بازدید)

    دستگاه کاتر اسفالت بر
    از دیگر محصولات عرضه شده شرکت تبریز صنعت می باشد . این شرکت همواره برای بهبود خدمات و افزایش رضایت مشتریان تلاش نموده است.
    به همین سبب با بررسی دستگاه های آسفالت بر موجود در بازار و بهبود نقاط ضعف آنها و افزایش کارایی به تولید انواع کاتر آسفالت بر با بالاترین کارایی پرداخته است .
    کاتر اسفالت بر تبریز صنعت به گونه ای طراحی شده است که کمترین میزان لرزش و ارتعاش را ایجاد نماید و این امر خود موجب افزایش طول عمر تیغه آسفالت بر و به طور کلی عمر کل دستگاه می شود .
    در زمان برش آسفالت در صورتی گرد و غبار ناشی از برش آسفالت به درون موتور دستگاه آسفالت بر نفوذ نماید می توان در طولانی مدت از عمر دستگاه بکاهد .
    کاتر آسفالت بر این مجموعه به گونه ای طراحی شده است که از این امر جلوگیری نموده و طول عمر بالایی را برای آن به ارمغان میاورد .
    انواع کاتر اسفالت بر جهت برش آسفالت کف خیابان یا پشت بام از ضخامت 5 الی 50 سانتی متر با سرعت های متفاوت عرضه می شود . و تنوع بالا این محصول موجب می شود شما بتوانید مناسب ترین نوع را برای پروژه خود انتخاب نمایید .
    در صورتی که تیغه اسفالت بر از کیفیت برخوردار باشد و همچنین این کار توسط افراد مجرب انجام پذیرد ، طول برش متناوب و منظم ایجاد میگردد.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی