Loading...

  • monaprance
    monaprance
    چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 00:02

    شیلنگ های پر (529 بازدید)

    شیلنگ بادی یکی از ابزار های مورد استفاده برای رساندن هوای فشرده شده درون کمپرسور به ابزار بادی می باشد . در پروژه های ساخت و ساز پس از جایگذاری بتن مقداری هوا در کار محبوس می شود . این حبابهای ناخواسته چگالی بتن را کاهش می دهد و مقاومت بتن را نیز کاهش می دهند . از دیگر معایب این حبابهای هوا افزایش نفوذپذیری بتن و کاهش پیوستگی بین بتن و میلگرد می باشد .
    به همین سبب باید با استفاده از روش هایی این هوا ها را خارج نموده و بتن را متراکم کرد . برای این منظور از شیلنگ ویبره بادی استفاده می شود که با ایجاد لرزش بتن را متراکم می نماید .
    شیلنگ بادی ویبراتوربیشتر برای ابزارهای بادی که نیاز به فشار یا جریان مداوم هوا ندارند، استفاده می شود . شلینگ های بادی دارای انواع مختلفی از قطر و ضخامت است که با توجه به ابزار بادی باید مناسب ترین آن انتخاب شود .
    قیمت شیلنگ بادی
    قیمت شیلنگ بادی ویبراتور بستگی به نوعی که شما برگزیدید متفاوت خواهد بود . همچنین کیفیت آن هم عامل تاثیر گذاری در قیمت شیلنگ بادی می باشد . تبریز صنعت برای رفاه و رضایت مشتریان خود قیمت محصولات خود را تا حد ممکن پایین آورده است .
    شیلنگ ویبراتور بادی و به طور عملیات ویبراتور و متراکم کردن بتن هوا و آب اضافه در بین بتن را از بین برده و موجب می شود بتن به ماده ای شکل پذیر تبدیل شود که به راحتی شکل گرفته و فشرده شود . و ااین امر تاثیز بسیار خوبی دربالا بردن مقاومت بتن و افزایش کارایی و طول عمر آن دارد .




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی