Loading...

  • monaprance
    monaprance
    چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 22:16

    ساخت یک سایت نیازمندی (719 بازدید)

    ساخت یک سایت نیازمندی
    طراحی سایت نیازمندی و طراحی سایت آگهی یکی دیگر از خدمات ارائه دهنده شرکت های طراحی سایت است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . در سالهای اخیر با موفقیت طراحی سایت نیازمندی افراد بسیاری مشتاق طراحی وب سایت نیازمندی شدند . طراحی سایت آگهی هم برای آگهی دهنده و هم برای بیننده مفید است و مورد استقبال قرار می گیرد . فرد آگهی دهنده به راحتی می تواند در این سایت تبلیغ شرکت و یا فروشگاه خود را به رایگان ثبت نماید و در صورت لزوم برای امکانات بیشتر با صرف هزینه به بهتر دیده شدن آگهی خود کمک نماید .
    افراد هم که نیاز به خدمات خاص و یا کالا خاصی دارند با جستجو در سایت نیازمندی و مقایسه مشخصات به راحتی انتخاب می کنند. همچنین افراد با طراحی وب سایت نیازمندی و فعالیت حرفه ای بر روی سئو و بهینه سازی سایت می توانند تعداد بازدید کنندگان سایت خود را افزایش دهند و از این طریق بر درآمد خود بیافزایند .
    طراحی سایت نیازمندی را می توان بانک اطلاعاتی از آگهی های مختلف در انواع شاخه ها دانست که افراد به راحتی و با توجه به دسته بندی و فیلتر کردن به نیاز خود دسترسی داشته باشند .
    در ایران سایت های بسیاری در این زمینه فعالیت داشته اند که با موفقیت روز به روزشان توانسته اند به درآمد بالایی نیز از این طریق دست یابند . از جمله این سایت ها سایت ایستگاه ، ایران تجارت ، ساختمان و … می باشند .
    در طراحی سایت نیازمندی می توان تنها یک موضوع را مشخص نمود و فقط در آن حوزه به فعالیت پرداخت مانند سایت ساختمان که تنها به ثبت آگهی هایی در انواع زمینه های ساختمان می پردازد . و یا مانند سایت ایستگاه در انواع زمینه ها فعالیت کرد .
    برای موفقیت در زمینه طراحی سایت آگهی باید به فکر ارائه خدمات ویژه برای افرادی که می خواهند آگهی ثبت کنند ، باشید . یکی از این خدمات که می تواند در جذب مخاطب تاثیر بسیاری داشته باشد ثبت آگهی رایگان است . ابتدا با امکان ثبت آگهی رایگان می توانید بازدید کننده برای سایت تان جذب کنید و سپس افراد را تشویق کنید تا برای بهره مندی از امکانات بالاتر پولی را بپردازند .
  • علی فدایی
    علی فدایی
    یکشنبه 30 مهر 1396 - 18:55
    سلام
    اگه شما مایل باشد ما براتون طراحی انجام میدیم
    پروژه متلب




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی