Loading...

  • monaprance
    monaprance
    جمعه 20 مرداد 1396 - 23:01

    عایق صوتی برای سقف ساختمان (650 بازدید)

    عایق صوتی برای سقف ساختمان
    یکی از نیاز های اساسی هر فردی نیاز به آرامش می باشد . وجود آلودگی صدا در ساختمان یکی از عواملی است که می تواند آرامش را بر هم بزند به همین منظور در ساخت و ساز از پوشش عایق صوتی یا عایق صدا استفاده می شود .
    عایق صوتی در انواع عایق صوتی برای سقف ساختمان ، عایق صوتی برای کف ساختمان ، عایق صوتی برای دیوار مشترک و … وجود دارد .
    عایق صوتی برای سقف ساختمان ، به عنوان پوششی مناسب برای سقف ساختمان ها کاربرد دارد که صداهای موجود در هر اتاقی را به وسیله آن می توان میتوان کاهش داد .
    عایق صوتی برای سقف ساختمان با قیمت کم و نصب آسان امروزه از بهترین گزینه ها برای کاهش صدای اطراف می باشد که آسایش را برای ساکنین ساختمان فراهم می نماید .
    امروزه در مجتمع های مسکونی و تجاری به دلیل کاربرد یونولیت برای حجم سازی در سقف یا کف طبقات مشکل انتقال صدا از سقف به طرف پایین به حدی زیاد شده که اکثر هم وطنان از این مشکل رنج می برند مشکلاتی از قبیل صدا های ضربه ای کوبه ای و حتی حرف زدن یا لوله هایی که از سقف اتاق عبور میکنند که در حال حاضر اکثرا این مشکل در ساخت و ساز مجتمع ها بیش از پیش شده و تا حدی پیشرفت کرده که گاهی منجر به تغییر مجتمع خود میباشند .
    تکنولوژی ایزوبز
    تاکنون مصالح و روشهای مرسوم جهت کاهش این صدا ها پاسخگو نبوده و همواره مردم نارضایتی نسبت به این موضوع دارند امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی [url=http://http//tavrizhark.com/sound-proof]عایق صوتی[/url] برای سقف ساختمان با محصول ایزوبز با ضخامت ۷ و ۱۵ میلی متری با کاهش ۳۵ الی ۵۰ دسیبل صدا ساخته شده است که دارای ویژگی ها و مزیتهای منحصر بفردی میباشد.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی