Loading...

  • monaprance
    monaprance
    یکشنبه 22 مرداد 1396 - 23:30

    ساخت سایت مشابه دیجی کالا (660 بازدید)

    ساخت سایت مشابه دیجی کالا
    دیجی کالا قوی ترین سایت فروشگاهی ایران است . این سایت با امکانات بالا و کاربران بسیار می تواند الگویی برای سایر باشد . سایت دیجی کالا با اعتبار بالا دارای فروش روزانه بالایی می باشد . موفقیت روز به روز سایت دیجی کالا موجب شده بسیاری به فکر طراحی سایتی مثل دیجی کالا بیافتند . اما طراحی سایت دقیقا مشابه دیجی کالا کار آسانی نمی باشد و در مدت زمان کوتاه میسر نمی شود . بلکه به تلاش و پشتکار بسیار نیاز دارد .
    طراحی سایت دیجی کالا
    طراحی سایت دیجی کالا توسط چه شرکتی انجام می پذیرد ؟ این همه تخصص و دقت توسط کدام شرکت طراح وبی انجام پذیرفته است ؟ برای سفارش سایتی مشابه دیجی کالا چه باید کرد ؟ برای سایتی همانند دیجی کالا چه میزان باید هزینه نمود ؟
    اینها قسمتی از سوالاتی است که در این رابطه بین مردم ایجاد شده است . نکته اول که بسیار باید به آن توجه نمود این است که طراحی سایتی همانند دیجی کالا و رسیدن به قدرت آن مستلزم تلاش بسیاری می باشد و موفقیت امروزه صاحبان دیجی کالا یک روزه انجام نپذیرفته است . بنابراین شما نیز باید با عزمی راسخ در این راه گام بردارید .
    طراحی سایت دیجی کالا توسط تیم داخلی انجام می پذیرد . مزیت این کار این است که تیم برنامه نویس و طراح زیر نظر مدیران فعالیت نموده و کاملا با درخواست های مشتریان ، انتظارات مدیران و خواست بازار در ارتباطند . این ارتباط موفق یکی از عوامل موفقیت سایت دیجی کالا می باشد . اما این موضوع نباید موجب دلسردی شما شود . دیجی کالا نیز پله های موفقیت را به صورت گام به گام طی نموده است و اگر شما هم مایلید تا فروش بسیار بالایی داشته باشید و هدف بلند مدتی برای فعالیت خود متصورید میتوانید شروع کنید .
    هزینه طراحی سایت دیجی کالا :
    مسلما استخدام تیم برنامه نویس و طراحی برای فروشگاه تان در ابتدا نیازمند هزینه بالایی می باشد .همچنین به زمان زیادی نیاز دارد . زیرا مسلما در صورتی که از هزینه کمی برخوردار بود سایت های بسیاری همانند آن طراحی می شدند . اما جای نگرانی نیست برای این کار باید پله به پله اقدام نمایید .
    به همین سبب بهتر است ابتدا سایت خود را به شرکت طراحی سایتی بسپارید که از تخصص آن آگاهی داشته و نمونه کارهایی در این زمینه داشته باشد . مسلما در آینده درآمد شما پاسخگوی هزینه هایتان خواهد بود . البته در صورتی که همواره تلاش نموده و کار خود را به شرکتی معتبر بسپارید .




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی