Loading...

  • samin_m
    samin_m
    پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393 - 20:29

    بهترین روش برای سفید کردن دندان (1082 بازدید)


    [size= 12px; line-height: 18px; background-color: #eeeeee] [/size]
    بهترین روش برای سفید کردن دندان
    %D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF-no26.jpg
    داشتن دندان‎های خراب، زرد و معیوب می‌تواند تاثیر و نامطلوب
    بر زندگی حتی حرفه افراد داشته باشد که این امر در زنان بیشتر
    صدق می‎کند. در این مطلب درباره روشهای طبیعی برای سفید
    کردن دندان ها اشاره می کنیم.
    برای داشتن دندان‎های سفید مجبور نیستیم به انواع درمان‎های شیمیایی سخت و روکش های مصنوعی تن دهیم چرا که می توانیم با بکارگیری توصیه‎های زیر و به طور طبیعی دندان‎هایی سفید و درخشان داشته باشیم. این توصیه‎ها به شرح زیر است:
    - پس از صرف هر وعده غذایی یا مصرف تنقلات، میان‎وعده‎ها و نوشیدنی ‎ها، دندان‎های خود را مسواک بزنید چرا که باقی ماندن ذرات غذا در دهان، محیط دهان را اسیدی کرده و که این امر باعث تخریب و تغییر رنگ و زرد شدن بیشتر مینای دندان می شود.
    - استفاده از نخ دندان را فراموش نکنید زیرا اغلب در شکاف بین دندان‎ها لکههایی برجای می‎مانند و این فضاها، تنها با استفاده از نخ دندان تمیز می شوند.
    - همچنین نوشیدن قهوه و چای و نوشیدنی‎های دارای رنگدانه را که موجب تغییر رنگ و ایجاد لکه در دندان‎ها می شوند، ترک کرده و یا به حداقل برسانید.
    - استفاده روزانه از جوش شیرین به عنوان خمیر دندان اصلی باعث تحلیل رفتن مینای دندان می شود اما استفاده از آن به صورت یک بار در هفته یکی از راه‎حل‎های قدیمی برای سفید کردن دندان ها است.
    - مراجعه به دندانپزشک هر شش ماه یک بار اگرچه یک توصیه پرهزینه است اما دندانپزشک با استفاده از ابزار فلزی مخصوص دندان‏‎های شما را به گونه ای جرم‎زدایی می کند که شما با هیچ روشی قادر به انجام آن نخواهید بود.
    - غذاهای دارای خاصیت سفیدکنندگی مصرف کنید. مطالعات علمی تایید می‎کند که بسیاری از موادغذایی برای سفید کردن دندان‎ها مفید هستند. مصرف موادغذایی از جمله پنیر، توت فرنگی، برگ بو، پوست پرتقال و نیز تکههای خام سبزیجاتی نظیر هویج، کرفس، کرم بروکلی و خیار می تواند به سفیدی دندان‎ها کمک کند.
    - پوشیدن لباس هایی با رنگ‎های سرد و رنگ‎های پایه آبی نیز یکی از حقه هایی است که دندان‎ها را سفیدتر نشان می دهد.
    - کربن (زغال) فعال که در فروشگاه های موادغذایی موجود است و سموم بدن را دفع می کند نیز می تواند به سفید کردن دندان‎ها کمک کند. بدین صورت که مقدار کمی از این پودر را روی مسواک قرار داده و پس از خیس کردن، چند دقیقه دندان‎ها را با آن مسواک کنید.
    منابع : salamatnews.com
    http://namnak.com/2225-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86.html




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی