Loading...

  • artiman
    artiman
    چهارشنبه 21 تیر 1396 - 21:10

    مزایای ایمپلنت دندانی (574 بازدید)


    در عین گران بودن درمان ، مزایا یی همچون راحتی، مقاومت بالا، کاربردی بودن، بازگرداندن توانایی جویدن طبیعی و زیبایی فوق العاده ، باعث میشود تا رضایت خاطر بیماران نسبت به بریجهای ثابت یا پرتز متحرک بیشتر شود. در صورت رعایت کامل بهداشت، این دندان ها دائمی (Lifetime) خواهند بود.
    با درمان ایمپلنت ، دندانهای دیگر قربانی جایگزینی دندان از دست رفته نمیشوند.
    پایه ایمپلنت مانند ریشه دندان داخل استخوان قرار گرفته و استخوان فک به دلیل ساپورت توسط ایمپلنت تحلیل نمیرود. بنابراین فرم صورت، کمتر دستخوش تغییرات ناشی از از دست دادن دندان میشود.
    به طور معمول طول عمر ایمپلنت دندان از سایر درمانهای جایگزین طولانی تر است و در صورت از دست رفتن ایمپلنت ، امکان جایگزینی مجدد وجود دارد.
    سایت من طراحی سایت
  • خرید اپل آیدی
    خرید اپل آیدی
    یکشنبه 25 تیر 1396 - 00:23
    مرسی از اینکه مطالب خوبتون رو با ما به اشتراک می زارین
    از سایت ما هم دیدن فرمایید
    خرید اپل آیدی
    سایت من اپل آیدی
  • mina
    mina
    چهارشنبه 20 دی 1396 - 00:26

    مزایای کاشت ایمپلنت
    از دست رفتن دندان ها سبب تحلیل استخوان و تغییر در چهره می شود . همچنین با از دست رفتن یک دندان و ایجاد فضای خالی در قوس دندانی ، دندان های اطراف دچار انحراف و چرخش می شوند و دندان موجود در فک مقابل و متناظر فضای بی دندانی ، دچار رویش بیش از حد می شود .
    با پروتز ثابت و بریج می توان جلوی چندی از مضرات از دست دادن دندان هارا گرفت ولی یکی از مزایای کاشت ایمپلنت نسبت به روش های پروتز ثابت بریج یا پروتزهای متحرک ، جلوگیری از تحلیل استخوان فک است که انحصارا به ایمپلنت گذاری اختصاص دارد . همچنین با کاشت ایمپلنت حس طبیعی تری نسبت به دندان جایگزین شده خواهید داشت و آسیبی به دندان های اطراف نیز نخواهد رسید این درحالی است که دربریج های پروتزی باید دو دندان مجاور فضای بی دندانی را تراش داد .
  • saramemar
    saramemar
    دوشنبه 29 مهر 1398 - 08:30
    ایمپلنت مزایاش خیلی زیاده اصلا می شه گفت مثل دندون واقعی می شه باهاش کار کرد . فقط باید از جنس خوب استفاده کرد که مادگاریش زیاد باشه . من شنیدم مارک لونا عمرش طولانیه که دندونپزشکای قوی ازش استفاده می کنند.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی