Loading...

  • shekufe
    shekufe
    پنجشنبه 27 مهر 1396 - 00:13

    ارتودنسی دیمون (315 بازدید)


    damon-orthodontics.jpg
    ارتودنسی دندان با هدف زیبایی لبخند و مرتب شدن شکل دندان انجام می گیرد . ارتودنسی دندان باعث جابه جایی دندان ها می شود و بسته به اینکه بهم ریختگی دندان ها چه اندازه باشد ارتودنسی زمان بر خواهد رفت.با پیشرفته شدن تکنولوژی در علم دندانپزشکی روش های نوین و راحتی برای ارتودنسی ابداع شده است که یکی از آنها ارتودنسی دیمون می باشد.
    ارتودنسی دیمون
    از به روز ترین روش های جدید ارتودنسی استفاده از بهترین نوع براکت های سلف لیگیت می باشد. در سیستم Damon به جای استفاده از براکت های معمولی که از کش برای نگه داشتن سیم ارتودنسی کمک می گیرند، از براکت هایی با قابلیت باز و بسته شدن کشویی استفاده می شود.
    مزایای ارتودنسی دیمون
    ارتودنسی دیمون به شکلی طراحی شده است که افراد می توانند به راحتی اطراف سیم ها و براکت ها را تمیز کنند.در مقایسه با روش های معمولی ارتودنسی دیمون این ویژگی را دارد که بهداشت دندان و دهان&به خصوص در کودکان افزایش پیدا می کند. در روش های معمولی پلاک های میکروبی اطراف کش ها، براکت ها و سیم های ارتودنسی جمع می شوند. این سیستم ضمن ارتقاء بهداشت براکت ها و رفع معضل تغییر رنگ کش های دور براکت سازگاری بیشتری با سیستم استخوانی و عضلات فک و صورت دارد.
    آیا ارتودنسی دیمون درد ارتودنسی دندان را کاهش می دهد؟
    باید بدانید که ارتودنسی دندان درد چندانی ندارد و تنهادر روز های اول بعد از گذاشتن سیم ها و براکت های ارتودنسی درد به سراغ بیمار خواهد آمد و بعد از تعویض براکت ها به طور ماهانه در هر بار ملاقات با ارتودنسیت ممکن است مقداری درد اندک به وجود بیاید. پس به طور کلی ارتودنسی دندان درد چندان و غیر قابل تحملی ندارد. پس می توان گفت از لحاظ درداین روش به مانند ارتودنسی معمولی خواهد بود .
    برخی از افراد سوال می پرسند که آیا با ارتودنسی دیمون دیگر نیازی به کشیدن دندان نیست اما در پاسخ باید گفت که نیاز به کشیدن دندان، کاهش طول مدت درمان، کاهش درد بیمار و یا افزایش فاصله مراجعات به متخصص ارتودنسی همگی نیاز به تامل و مشاوره با متخصص ارتودنسی دارد و تصمیم گیری بر اساس تجربه وتناسب دندان های بیمار انجام خواهد گرفت.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی