Loading...

  • shekufe
    shekufe
    پنجشنبه 27 مهر 1396 - 00:35

    بهترین متخصص ارتودنسی (346 بازدید)


    fixed-braces-pink.jpg
    برای انتخاب بهترين متخصص ارتودنسی يا ارتودنتیست باید به موارد زیر توجه کنید.
    ویژگی‌های بهترین متخصص ارتودنسی
    1-متخصص ارتودنسی
    ارتودنسي يكي از شاخه هاي بسيار تخصصي در علم دندانپزشكي است. يك متخصص ارتودنسي پس از گذراندن دوره ي ٦ ساله ي دكتراي عمومي دندانپزشكي در امتحان پذيرش متخصص بهترين نمره و رتبه را كسب نموده تا بتواند وارد دوره ي تخصصي ارتودنسي شود.دوره ي تخصصي ارتودنسي ٣ تا ٤ سال ميباشد.. به همین علت متخصص ارتودنسی تجربه، دانش و مهارت بیشتری برای درمان‌های ارتودنسی و بررسی عوارض احتمالی و برطرف کردن مشکلات پیش رو و به خصوص درمان‌های پیچیده دارد.
    2-گزینه‌ های درمانی پیشرفته و متنوع ارتودنسی توسط بهترین متخصص ارتودنسی
    امروزه روش‌های متنوع و جديدي برای اصلاح مشکلات بایت، فاصله بین دندان‌ها ،نامنظمي دندانها ،نهفتگي دندانها ،بیرون زدگی دندانها ،بزرگي يا كوچكي فكين و ديگرمشكلات ارتودنسی وجود دارد. انتخاب روش درمانی بستگی به فاکتورهایی مانند سن،زیبایی، طول دوره درمان، هزینه و ترجیح شخصی بیمار و متخصص ارتودنسي دارد. با این حال در صورتی که به يك متخصص ارتودنسي مراجعه کنید که تنها یک روش درمانی را انجام می‌دهد، مسلماً حق انتخاب نخواهید داشت. استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند اسکن دیجیتالی که نیاز به قالب‌ گیری سنتی را برطرف می‌نماید.ارتوپدی فک، لیزر ،ارتودنسي نامرئي ،ارتودنسی شفاف،ارتودنسي اينويزالاين ،ارتودنسي لينگوال و سایر روش‌های پیشرفته دقت و راحتی بیشتری برای بیمار و متخصص ارتودنسي به ارمغان می‌آورد.
    3-هزینه ارتودنسی مناسب بهترین متخصص ارتودنسی
    یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای اکثر بیماران از جمله متقاضیان درمان ارتودنسی، هزینه درمان است. پیش از انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی ، بهتر است از هزینه تقریبی درمان ارتودنسي اطلاع پیدا کنید تا بهتر تصمیم ‌گیری نمایید. هزینه درمان ارتودنسی بسته به مواد مورد استفاده و روش درمانی و همچنین پیچیدگی‌های درمانی متغیر است.تمام برندهاي معتبر ارتودنسي در اروپا و آمريكا توليد مي شوند و محصولات وارداتي هستند .يكي از دلائل هزينه بر بودن درمان ارتودنسي اين مسأله ميباشد .هر چند هزينه ي درمان ارتودنسي به صورت اقساطي ميباشد و در مقايسه با بسياري درمانها كه تمام هزينه يكجا دريافت ميشود ارتودنسي درمان ارزاني مي باشد.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی