Loading...

  • shekufe
    shekufe
    پنجشنبه 27 مهر 1396 - 00:48

    متخصص ارتودنسی (359 بازدید)


    become-orthodontist.jpg
    متخصص ارتودنسی کیست؟
    در بين رشته های تخصصي دندانپزشكي اولين و قديميترين تخصص إيجاد شده ارتودنسي ميباشد،كه اوايل قرن بيستم به صورت يك تخصص مجزا به جهانيان معرفي شد.
    متخصص ارتودنسي دندانپزشکاني هستند که دوره 6 ساله دندانپزشکی عمومی را با موفقيت گذرانيده اندو پس از آن در امتحان تخصصي (دستياري) بالاترين رتبه و نمره را كسب نموده اند تا بتوانند دوره ي تخصصي ارتودنسي را بگذرانند،و بعد از گذراندن دوره 3-4 ساله تخصصی فارغ التحصیل می شوند. بعد از اين دوره متخصصین فارغ التحصيل در آزمون كشوري«بورد_تخصصی» شركت ميكنند .به متخصص ارتودنسی كه در آزمون نظري و عملي بورد نمره قبولی را کسب کرده باشد مدرک دانشنامه (بورد) می دهند. و متخصصي ميتواند از عبارت داراي بورد تخصصي استفاده نمايد كه نمره ي قبولي را در اين امتحان كسب نمايد.
    متخصصيني كه مدرك بورد دارند و شرايط علمي بالايي دارند عضو هيئت علمي دانشگاه ميشوند.
    از آنجا كه هر عملي كه به عنوان درمان بر روي إنسانها انجام ميگيرد نيازمند علم مدرن و هنر و تسلط پزشك ميباشد أكيدا توصيه ميكنيم درمان ارتودنسي توسط متخصص ارتودنسي انجام گيرد. افراد متخصص روي مهر ،كارت ويزيت و سر نسخه خود عبارت "متخصص ارتودنسي " را ذكر مي نمايند .توجه داشته باشيد كه صرفا درج عبارت" ارتودنسي" به معناي متخصص ارتودنسي نمي باشد .
    هنر درمان در دندانپزشكي طي ٢٠ سال گذشته به شدت دستخوش تغيير بوده است چرا كه درمانگران به دنبال آن بوده اند كه اطمينان يابند كاري كه انجام مي دهند بهترين درمان است.
    علم ارتودنسي در ساليان اخير به طرز حيرت آوري پيشرفت نموده و تكنيكهاي معجزه آسايي در دسترس متخصص ارتودنسي و به طبع آن بيماران قرارگرفته است .ارتوپدی فک،ارتودنسی شفاف،ارتودنسی نامریی،ارتودنسی دیمون مثالهایی از پیشرفتهای ارتودنسی در ساهای اخیرند




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی