Loading...

  • آراد رلامی
    آراد رلامی
    چهارشنبه 30 آبان 1397 - 02:32

    نکات قبل از لیزر موهای زائد (344 بازدید)


    نکات قبل از لیزر موهای زائد
    نکات قبل از لیزر موهای زائد که پیش از لیزر کردن باید آنها را بدانید
    برای
    از بین بردن موهای زائد بدن[/b]، لیزر یکی از راحتترین، موثرترین و در عین حال بی خطر ترین راه های ممکن است. در ادامه به 10 نکته مهم اشاره می کنیم که قبل برطرف نمودن موهای زائد بوسیله لیزر بهتر است نسبت به آنها آگاهی داشته باشید.
    1. در طول دوره لیزر، موم اندازی ممنوع!
    در طول دوره ی
    رفع موهای زائد[/b] بوسیله ی لیزر باید کمی صبور باشید و هرگز موهای زائد را موم اندازی نکنید. لیزر زمانی می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد که موهای زائد شما در طول دوره ی لیزر مستقیما به ریشه متصل باشند.
    در این دوره توصیه می شود که از هیچ کدام از روش هایی که به طور کامل موهای زائد را برطرف می کنند استفاده ننمایید. تنها در صورت نیاز می توانید آنها را اندکی کوتاه کنید. این موضوع به این دلیل باید رعایت شود که روش های دیگر برطرف کردن موهای زائد ممکن است موها را به طور کامل از ریشه جدا کنند یا باعث رشد بی رویه موها در آن ناحیه شوند.
    2. لیزر برای
    برطرف کردن موهای زائد[/b] بلوند، سفید و قرمز کارایی ندارد
    عملکرد ماشین های لیزر موهای زائد بسیار به رنگدانه های مو وابسته است و از آنجایی که موهای بلوند، سفید و قرمز از رنگدانه های بسیار کمی برخوردار هستند، لیزر نمی تواند اثربخشی خوبی در برطرف کردن آنها داشته باشد. موهای قهوه ای روشن و همچنین موهای ضعیف نیز به همین دلیل به سختی با لیزر برطرف می شوند. بهتر است قبل از شروع دوره ی لیزر موهای زائد با پزشک مربوطه در مورد موهای خود و همچنین میزان موفقیت آمیز بودن دوره مشورت نمایید.
    3. لیزر نمی تواند بر روی تتو یا پس از انجام تتو انجام شود
    اگر قصد دارید موهای زائد محلی که بر روی آن تتو انجام داده اید را برطرف نمایید، لیزر روش مناسبی برای این کار نیست. برطرف کردن موهای زائد بوسیله ی لیزر ممکن است این ناحیه را بسوزاند و یا تتو را محو نماید. همچنین اگر قصد دارید تتوی خود را محو کنید، این روش لیزری، روش مناسبی برای این کار نخواهد بود و باید با پزشکی که در زمینه محو تتو فعالیت می کند مشورت کنید و از امکانات مناسب این کار بهره بگیرید.
    4.
    برطرف کردن موهای زائد [/b]با لیزر باید بیش از یک جلسه انجام شود
    لیزر زمانی می تواند اثر گذار باشد که موها در فاز رشد (Anagen) باشند. در این فاز موها همواره در حال بلند تر شدن هستند. اگر هنگامی که لیزر انجام می شود موهای شما در این فاز قرار نداشته باشند، نیاز است که برای برطرف شدن آنها یک جلسه دیگر جهت لیزر درمانی مراجعه شود تا موهای زائد به طور کامل برطرف گردد. به طور میانگین در20% از زمان های رشد، مو در فاز آناژن قرار دارد. از این رو توصیه ی ما به شما این است که برای اینکه دوره ی درمانتان کامل شود بین 6 تا 12 جلسه لیزر درمانی را پیگیری نمایید.
    5. برطرف کردن موهای زائد بوسیله لیزر یک روش درمانی با ماندگاری طولانی مدت است

    برطرف کردن موهای زائد[/b]
    با لیزر به نسبت روش های دیگر از ماندگاری بسیار بالاتری برخوردار است و ممکن است سال ها پس از انجام این روش موهای زائد در محل لیزر پدیدار نشوند. اما به طور معمول هر از چند گاهی نیاز است برای بهبود کیفیت این درمان، یک جلسه لیزر انجام شود. بسیاری از مردم گمان می کنند رفع موهای زائد به وسیله لیزر روشی است که 100% اصلاح را انجام می دهد و هیچ موی زائدی در محل باقی نمی گذارد. در حال حاضر هیچ تکنولوژی لیزری وجود ندارد که بتواند 100% تضمین دهد که تک تک موهای زائد بدن را به طور کامل برطرف نماید. با این حال ممکن است در برخی از موارد نتایج بسیار درخشانی از لیزر درمانی دیده شود که اصلاح به طور 100% انجام گرفته باشد.
    6. این روش بسیار شگفت انگیز است
    بعد از انجام یک جلسه لیزر درمانی، افراد مشاهده می کنند که میزان رشد موهای زائد بدنشان کاهش یافته است و موهایی که اصلاح شده اند دیگر مجددا ظاهر نمی شوند. بهترین نواحی که لیزر به خوبی می تواند آن را اصلاح کند زیربغل، ناحیه های محرمانه و قسمت های پایین پا می باشد. لیزر علاوه بر اینکه رشد موها را کاهش می دهد مزایای دیگری نیز به همراه دارد. این روش بوی بد بدن را نیز کاهش می دهد و مانع از رشد موهای زیر پوستی می شود.
    7. رفع موهای زائد بوسیله لیزر عوارض جانبی ندارد
    قبل از انجام لیزر، مطمئن شوید که پزشک از تمامی داروهایی که مصرف می کنید و بیماری هایی که دارید آگاه شده است. پس از انجام
    لیزر موهای زائد[/b]
    و برطرف کردن موهای زائد به این روش، هیچ عارضه ی جانبی بلند مدتی برای شخص بوجود نمی آید. این روش کاملا امن است. بلافاصله پس از انجام لیزر درمانی ممکن است پوست اندکی قرمز شود و بیمار در آن ناحیه احساس خارش کند اما این عوارض نیز طی 2 تا 48 ساعت اول پس از درمان برطرف خواهند شد.
    8. برای درمان لیزری موهای زائد معطلی وجود ندارد
    در حال حاضر به دلیل افزایش تعداد کلینیک های درمان موهای زائد به روش لیزر، به راحتی و در کمترین زمان می توان درمان لیزری موهای زائد را شروع کرد. تعدد کلینیک ها علاوه بر این موضوع باعث شده است که قیمت این درمان نیز به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. همچنین پیشنهادات و تبلیغات ویژه ای برای لیزر درمانی موهای زائد وجود دارد که بیماران می توانند حتی با قیمت های پایین تر نیز درمان موهای زائد خود را پیگیری نمایند. به این ترتیب می توان گفت که روش لیزر درمانی علاوه بر مزایای دیگری که تا اینجا بیان شد، می تواند مقرون به صرفه نیز باشد.
    9. بهترین روش را با توجه به پوستتان انتخاب کنید
    با وجود روش های لیزر درمانی متنوع برای برطرف کردن موهای زائد، بهتر است با جمع آوری اطلاعات دقیق بهترین روش را با توجه به نوع و کیفیت پوستتان انتخاب نمایید. سعی کنید برای درمان موهای زائد از روش های حقیقی لیزری استفاده کنید و با روش های
    Intense pulsed light[/b]
    موهای زائد را درمان نکنید. زیرا این دستگاه ها (IPL) معمولا نتایج خوبی را بدست نمی دهند و عمدتا بیماران از آنها ناراضی هستند. اگر پوست شما نازک است بهتر است از دستگاه های Alexandrite استفاده کنید. اگر پوست شما همانند افراد آسیای شرقی است یا پوستی همانند آفریقایی های کاراییب دارید، بهتر است دستگاه لیزر
    ND YAG[/b]
    را امتحان کنید زیرا نتایج این دستگاه برای این نوع پوست ها فوق العاده است.
    10. می توانید لیزر درمانی را بر روی تمام بدنتان انجام دهید
    لیزر می تواند از نوک سر تا انگشتان پا را اصلاح کند. اگر می خواهید پوست سرتان به طور کامل طاس شود، بوسیله لیزر می توانید با کیفیت بالا این کار را انجام دهید. همچنین این روش قادر است نواحی محرمانه زنانه و مردانه را به طور کامل اصلاح نماید. به هیچ عنوان از عوارض ناباروری این روش نترسید زیرا اساسا ناباروری جزو عوارض جانبی این روش نمی باشد.
    سایت من
  • sara97
    sara97
    دوشنبه 1 مهر 1398 - 07:04
    بچه ها کسی هست اینجا جواب منم بده من میخوام لیزر کنم دوست بهم دکتر حبیبی زاده را معرفی کرده و میگه کارش خیلی خوبه میخواستم مطمئن بشم که با خیال راحت برم




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی