Loading...

  • شنتیا
    شنتیا
    شنبه 21 دی 1398 - 18:02

    معرفی سایت های برتر در زمینه طراحی سایت پزشکی در دنیا (556 بازدید)

    اولین چیزی که در مورد طراحی سایت پزشکی بنظرتان بیاید، در مورد کلینیک و بیمارستان باشد و یا اینکه در مورد مسائل آموزشی مربوط به سلامتی اما پزشکان نیز خود برای بیشتر دیده شدن در میان سایرین نیاز به طراحی سایت پزشکی شخصی دارند بدلیل اینکه رشته پزشکی بسیار گسترده است و رقبای زیادی در زمینه پزشکی وجود دارد. شرکت نرم افزاری ویستا در شهرهای مختلف ایران طراحی سایت پزشکی انجام می دهد. طراحی سایت پزشکی در تهران ، همانطور که می دانید در تهران مراکز درمانی، مطب ها و بیمارستان های بسیاری وجود دارد .برای اینکه در فضای اینترنت بهتر و موثر تر دیده شوید نیاز به طراحی سایت دارید تا در زمان کمتر نتیجه مطلوب را بگیرید.
    قصد داریم تا 5 نمونه از طراحی سایت های برتر در زمینه پزشکی را به شما معرفی نماییم:
    1-طراحی سایت پزشکی آلفرد Alfred
    تمرکز این سایت در برجسته کردن پزشکان و محققان پزشکی است. صفحه اصلی سایت حاوی تصاویر مثبتی است از پرستاران و پزشکان و تمامی چزئیات در عکس پیداست. در قسمت بعدی سایت بیمارستان های مربوط به این سایت معرفی شده اند و در بخش بعدی سرویس ها و کلینیک های ارائه دهنده این سایت مشخص داده شده اند. می توانید در ادامه از طریق لینک Alfred به این سایت سر بزنید.
    2- سایت پزشکی Greensborough Road Surgery
    این سایت دارای تصاویر زیبا و ساده ای است و اطلاعات دقیقی را به کاربران خود می گوید. این سایت واکنشگراست و قابلیت نمایش در موبایل را به خوبی داراست.
    3- سایت (Life care )
    این سایت همانطور که از اسمش پیداست علاوه بر کاربر پسند بودن دارای اطلاعات جذابی در مورد سلامتی می باشد. در طراحی سایت پزشکی life care تصاویر زنده و زیبایی وجود دارد که به محض باز کردن سایت با آن رو برو می شوید و برایتان در عین سادگی جذاب و صمیمی است. این وب سایت دارای شعبه های مختلفی در استرالیا است و سرعت سایت از اینرو بالاست. و بازدید کنندگان در این وب سایت می توانند وقت برای معاینه در خواست کنند.
    4- طراحی سایت پزشکی Peter MacCallum
    طراحی صفحه اصلی شگفت انگیز است و تصاویری که در پس زمینه هستند، بسیار با کیفیت و با رنگ آمیزی مناسب می باشند. در این طراحی وب سایت پزشکی بخش بندی های مختلف و کاملی وجود دارد که آن را کاربرپسندتر کرده است.
    5-طراحی سایت مرکز پزشکی St. Andrew’s
    در قسمت اول سایت با شعار این مرکز پزشکی روبرو می شویم: “where life is taken care of” جایی که از زندگی مراقبت می شود. این وب سایت دارای عکس های متفاوت و با کیفیتی است از پرسنل بیمارستان و بخش های مختلفی که کارکنان بیمارستان در آن فعالیت می کنند.
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی