Loading...

  • zahra01
    zahra01
    دوشنبه 3 خرداد 1400 - 20:05

    آیا استفاده از تشک سفت همیشه برای دیسک کمر و کمردرد مناسب است؟ (388 بازدید)

    Picture3-6.jpg
    اگر دیسک کمر دارید انتخاب تشک فنری رویال برای شما اهمیت بیشتری پیدا میکند. بسیاری از بیماران باور دارند که تشک سفت برای کمردرد بهتر است اما این باور همیشه درست نیست در واقع تشک سفت انحنای طبیعی ستون فقرات را پر نخواهد کرد و می‌تواند موجب بروز مشکلات بیشتری شود. در ادامه به مشکلات تشک سفت پرداخته ایم تا بدانید که بهترین تشک برای افراد دیسک کمر درد لزوما سفت بودن آن نیست بلکه خرید آنلاین تشک فنری رویال مناسب دیسک کمر و یا حتی تشک مناسب برای گودی کمر دارای فاکتورها و ویژگی های دیگری نیز میباشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت…
    مشکلات تشک سفت عبارتند از:
    ۱) عدم راحتی
    تشک سفت به طور درست با بدنتان تناسب ندارد و فاصله‌ای را بین بدن و رختخواب به وجود می‌آورد. این بدین معناست که بخشی از بدن کاملاً توسط خرید آنلاین تشک فنری رویال خیلی سفت حمایت نمی‌شود و اگر دیسک کمر دارید این مسئله موجب بروز درد بیشتری می‌شود.
    ۲) ناهم ترازی ستون فقرات
    تشک خیلی سفت نمی‌تواند از ستون فقرات در راستای طبیعی حمایت کند. (تشک رویا بهتر یا تشک رویال)
    ۳) نقاط فشار
    تشک سفت می‌تواند بر روی شانه و در ناحیه لگن نقاط فشار ایجاد نماید. این موضوع می‌تواند برای هر فردی مخصوصاً افرادی که به پهلو می‌خوابند آزار دهنده باشد. علاوه بر این داشتن این نقاط فشار بر روی فرد دارای دیسک کمر دو برابر ایجاد ناراحتی می‌کند.(تشک رویا بهتر یا تشک رویال)
    تشک مخصوص کمر درد چه ویژگی هایی دارد؟
    ۱) ساختار تشک
    تشک هایی که در ساختار داخلی خود از فنربندی استفاده می‌کنند تشک‌های معمولاً نرم و یا طبی نرم هستند که فنر آنها به دو مدل تشک فنر متصل و تشک فنر منفصل تقسیم می‌شود. تشک‌های فنر منفصل جدیدترین تکنولوژی فنر در ساختار تشک هستند که هر کدام از این فنرها به صورت جداگانه عمل می‌کند و داخل پاکت در کنار هم چیده شده‌اند.(تشک رویا بهتر یا تشک رویال)
    ۲) قیمت تشک
    قیمت تشک خوشخواب فنر منفصل یا فنر پاکتی از انواع قدیمی‌تر آن ها بیشتر است اما تشک فنر منفصل حالت ارتجاعی خوشخواب را به بغل دستی شما انتقال نمی‌دهد یعنی اینکه اگر شما از طرفی به طرف دیگر غلت زدید، می‌تواند تعادل میان کل خوشخواب را برای شما فراهم کند. تشک منفصل در مقایسه با تشک متصل تعادل بیشتری دارد.(مقایسه تشک رویا بهتر یا تشک رویال)
    ۳) حفظ توازن ستون فقرات
    تشک خوشخواب باید به اندازه‌ای سفت باشد که ستون مهره‌ها روی آن در وضعیت عملکرد یعنی همان مقدار انحنایی که در حالت ایستاده در کمر وجود دارد قرار بگیرد. اگر تشک آن قدر سفت باشد که این انحنا به طور کامل از بین برود یا آنقدر نرم باشد که بیش از اندازه انحنا پیدا کند، فرد دچار کمردرد می‌شود.
    ۴) تشک مموری فوم حافظه دار
    بسیاری از بهترین تشک‌های مناسب برای رفع کمردرد مزمن دارای برخی از انواع فوم حافظه‌دار هستند؛ اما همه این مواد به‌طور یکسان ساخته نمی‌شوند. با توجه به نیاز و ترجیحتان، فومی را انتخاب کنید که دارای دانسیته یا چگالی بالا و متصل، نرم‌ تر یا محکم ‌تر باشد.
    ۵) تشک با هسته لاتکس
    در برخی از بهترین تشک‌های شناخته‌شده مناسب برای کمردرد از لاتکس استفاده می‌شود که جذب حرکت فوق‌العاده‌ای دارند اما اغلب قیمت بالاتری نیز دارند.
    ۶) تشک با فنرهای منفصل پاکتی
    در حالی که همه تشک‌ها دارای فنر نیستند اما آن انواعی که دارای فنر پاکتی هستند و قابلیت جداسازی دارند بسیار بهتر از تشک‌های دارای فنر کویل بونل و افست می‌باشند. این خاصیت باعث می‌شود که مخصوصاً اگر فرد به طور اشتراکی با همسر از تشک استفاده می‌کند میزان غلت زدن و جابجا شدن در هنگام خواب کاهش یابد.
    درمان خانگی برای کمردرد ها
    برخی کمردرد ها به تدریج با درمان خانگی و مراقبت از خود، معمولا ظرف دو هفته بهبود می یابند. اگر کمر درد شما شدید باشد یا بعد از سه روز بهبود نیابد، بهتر است یه یک پزشک مراجعه کنید.
    بهتر است مطلب
    بهترین تشک خوشخواب برای کمر درد را از کجا بخریم؟ را نیز بخوانید.
    اگر دردتان ویژگی های زیر را دارد با پزشک خود تماس بگیرید.
    کسانی که در جاهای سفت و یا تشک سفتی می خوابند از درد کمر شکایت کمتری دارند.
    در مواردی نادر، کمردرد می تواند یک مشکل جدی پزشکی را نشان دهد. اگر کمر درد شما باعث مشکلات زیر شد فورا به پزشک مراجعه کنید.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی