Loading...

  • zahra01
    zahra01
    سه شنبه 9 آذر 1400 - 00:11

    سوالات رایج درباره ارتودنسی دندان در کودکان (369 بازدید)

    %D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%88%D8%AF%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D9%84%D9%88-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-300x193.jpg
    در این مطلب قصد داریم سولاتی که ممکن است در ذهن شما درباره ارتودنسی دندان ایجاد شود را پاسخ دهیم، تا بتوانید بدون نگرانی و با آگاهی بیشتر به متخصص ارتودنسی در غرب تهران یا در هر شهری که زندگی می کنید، مراجعه کنید.
    چه کسی درمان ارتودنسی برای کودکان را انجام می دهد؟
    متخصص ارتودنسی و یا ارتودنتیست ها هستند که این کار را انجام می دهند، اما برخی از دندانپزشکان عمومی و دندانپزشکان اطفال وجود دارند که درمان ارتودنسی کودکان نیز انجام می دهند. ارتودنتیست ها نیز مانند دندانپزشکان عمومی و اطفال از دانشکده های پزشکی فارغ التحصیل می شوند. بهتر است بدانید که افرادی که تمایل دارند متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست شوند بایستی برخلاف پزشکان عمومی و اطفال بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشکده پزشکی بایستی ادامه تحصیل بدهند و یک دوره دو الی سه ساله تحصیل در زمینه ارتودنسی را به صورت یک دوره دستیاری معتبر، با موفقیت بگذرانند.
    بنابراین مراجعه به بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران برای داشتن دندان های سالم و زیبا انتخابی درست و مطمئن است.
    دوره آموزشی اضافی برای متخصصان ارتودنسی موجب می شود در زمینه ارتودنسی و ارتوپدی دندانی صورتی پرورش یابند. متخصصان ارتودنسی، با گذران این دوره، کار و حوزه ی فعالیت خود را به ارتودنسی محدود می کنند.
    بنابراین بهتر است کودکان و فرزندان خود را برای معاینه و درمان نزد بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران و یا متخصص ارتودنسی در غرب تهران و یا در هر شهری ببرید؛زیرا آنها به واسطه آموزش ها و دوره هایی که گذراندن، مهارت کافی برای ایجاد لبخندی زیبا و سالم برای فرزندانتان را دارند.
    آیا دندانپزشک من یک ارتودنتیست است؟
    یکی دیگر از سوال هایی که ممکن است در این زمنیه ذهن شما را به خود مشغول کند این است که آیا دندانپزشک من یک ارتودنتیست هست یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که اگر دندانپزشک شما، فقط درمان ارتودنسی ارائه می دهد یعنی خدماتی مثل تشخیص و درمان ناهنجاری های صورت و دندان، پیشگیری و … انجام می دهد، او می تواند برترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران و یا در هر شهر دیگر می باشد.
    ولی اگر دندانپزشک شما خدمات کلی دندانپزشکی مثل پر کردن، عصب کشی، جرمگیری و یا … انجام می دهد، به احتمال زیاد او یک متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست نیست و شما بهتر است برای انجام ارتودنسی به یک متخصص ارتودنسی در شمال تهران مراجعه کنید.
    آیا ارتودنتیست های که دارای بورد تخصصی ارتودنسی هستند، وجود دارند؟
    یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند این است که، آیا ارتودنتیست های که دارای بورد تخصصی ارتودنسی هستند، وجود دارند؟ در پاسخ به این شوال باید بگوییم بله وجود دارند. معمولا همه ی ارتودنتیست ها آزمون های بورد تخصصی ارتودنسی آمریکا را گذرانده اند. بهتر است بدانید که ارتودنتیست هایی که دارای بورد تخصصی هستند به عنوان سفیران کمیته آمریکا شناخته می شوند.
    برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.
    بهتر است بدانید که کمیته ارتودنسی آمریکا، تنها کمیته تخصصی ارتودنسی می باشد که به وسیله انجمن دندانپزشکی آمریکا به رسمیت شناخته می شود. البته گواهی بورد تخصصی برای متخصصان ارتودنسی، اختیار می باشد. اما متخصیصین که دارای این بورد می باشند یک مزیت حساب می شود.
    اگر دندانپزشکم بگوید که می تواند ارتودنسی دندان فرزندم را انجام دهد، چه کنم؟
    یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را در زمینه ارتودنسی فرزندانتان درگیر کند این است که اگر دندانپزشکم بگوید که می تواند ارتودنسی دندان فرزندم را انجام دهد، چه کنم؟ در این صورت بهترین کار این است که نظر یک متخصص ارتودنسی در غرب تهران و یا متخصص ارتودنسی در شمال تهران در این زمینه بپرسید.
    بهتر است مطلب پاسخ به سوالات مهم در مورد مراقبت های ایمپلنت دندانی را هم بخوانید.
    درست است که برخی از موارد و دستورالعمل های ارتودنسی دندان در درس هایی که دندانپزشکان در دانشگاه می خوانند وجود دارد، اما این موارد به تنهایی کافی نیست. دستور العمل های اصلی و مهم درباره ی ارتودنسی را متخصصان ارتودنسی در آن دوره ی اضافی مربوط به ارتودنسی آموزش می بینند.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی