Loading...

  • zahra01
    zahra01
    سه شنبه 9 آذر 1400 - 00:15

    پاسخ به سوالات مهم در مورد مراقبت های ایمپلنت دندانی (341 بازدید)

    %D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%BE%D9%84%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC-%D8%A7%D9%84%D9%88-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B52-300x300.jpg
    معمولا بیشتر افرادی که قصد دارند ایمپلنت دندان انجام دهند، می خواهند بدانند که بعد از انجام کاشت ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت در غرب تهران یا در هر شهر و منطقه ای بایستی چه اقدامات و مراقبت هایی انجام دهند؛ در ادامه شما را با مراقبت ها و اقداماتی که لازم است بعد از کاشت ایمپلنت دندان انجام دهید، آشنا می کنیم.
    معمولا بعد از انجام جراحی ایمپلنت، شما می توانید به خانه برگردید اما برخی از افراد برای کاشت ایمپلنت دندان نیاز دارند بیهوش شوند، این افراد بهتر است که یک همراه داشته باشند تا برای رساندن به خانه همراهی کنند. بهتر است همراه افرادی که با بیهوشی ایمپلنت دندان انجام داده اند، تا 24 ساعت در کنارشان بمانند.
    توجه داشته باشید مسئله ای که بایستی بسیار زیاد بعد از انجام ایمپلنت نزد بهترین متخصص ایمپلنت در شمال تهران به آن دقت کنید این است که تا چند روز حتما از غذاهای نرم استفاده کنید. نکته ی دیگری که باید توجه کنید این است که تا زمانی که بیحسی از ناحیه دهانتان خارج نشده است، غذا و نوشیدنی داغ نخورید؛ زیرا ممکن است بدون اینکه متوجه شوید، خودتان را بسوزانید.
    از دیگر نکاتی که بایستی رعایت شود، رعایت بهداشت دهان و دندان می باشد. بعد از انجام ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنت در شمال تهران و یا متخصص ایمپلنت در غرب تهران یا در هر شهر دیگری، باید مرتبا از نخ دندان و مسواک استفاده شود.
    سوالات مهم در مورد درمان ایمپلنت دندان :
    در ادامه قصد داریم به چند سوال کلیدی که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد را پاسخ دهیم تا ابهامات شما درباره ایمپلنت دندان از بین برود.
    زمان دوره نقاهت درمان ایمپلنت چقدر است؟
    یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند این است که زمان دوره نقاهت ایمپلنت دندان چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که زمان مشخصی برای انجام این کار وجود ندارد و زمان دوره نقاهت با توجه به شرایط دهان و دندان بیمار و همین طور روش درمان بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران بستگی دارد. چنانچه شما درد زیادی داشته باشید، این امکان را دارید تا از مسکنهای با دوز بالا مثل ایپوبروفن یا پاراستامول استفاده کنید.
    متخصص ایمپلنت دندان در شمال تهران یا در هر شهر دیگری ممکن است آنتی بیوتیک و دهانشویه ضد عفونی کننده برای بیمارانی که ایمپلنت انجام داده اند، تجویز کند. دکتر با این کار قصد دارد خطر عفونی شدن دهان و دندان را کاهش دهد. دلیل علمی دیگری برای این مسئله وجود ندارد.
    نکته ی دیگری که بایستی به آن توجه کنید این است که باید در چند ماه بعد از انجام عمل ایمپلنت دندان، به طور مکرر به وسیله متخصص معالج خود معاینه شوید تا مطمئن شوید که در طی دوره نقاهت مشکل خاصی وجود نداشته باشد.
    پس از اینکه پروتز های نهایی مجموعه ایمپلنت و پروتز ها توسط متخصص ایمپلنت در شمال تهران یا متخصص ایمپلنت در غرب تهران و یا در دیگر شهر ها انجام شد، شما می توانید خیلی راحت از دندان های ایمپلنت شده مانند دندان های طبیعی استفاده کنید و همین طور می توانید هر نوع غذایی را میل کنید.
    نکته ای که در بالا نیز به آن اشاره کردم را دوباره برای تایید بیشتر بازگو خواهم کرد که باید روزی د
    و بار از نخ دندان ها استفاده کنید و همین طور مسواک بزنید تا از سالم ماندن دندان ها و ایمپلنت ها خیالمان جمع شود. همین طور باید به متخصص ایمپلنت خود به طور منظم سر بزنید.
    بهتر است مطلب سوالات رایج درباره ارتودنسی دندان در کودکان را هم مطالعه نمایید.
    چنانچه پروتز های وصل شده به دندان دچار آسیب شوند، دندانپزشک شما به احتمال زیاد این امکان را دارد تا آن را تعمیر کند، در غیر این صورت پروتز تعویض خواهد شد. بنابراین اگر دچار آسیب شد ابتدا به متخصص ایمپلنت در شمال تهران یا در هر جایی دیگر که رفته اید مراجعه کنید، سپس برای تعویض اقدام کنید.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی