Loading...

  • zahra01
    zahra01
    دوشنبه 27 دی 1400 - 22:45

    نکاتی مهم که قبل از خرید دستگاه اکسیژن ساز باید رعایت شود! (309 بازدید)

    70601_721.jpg
    تعدادی از بیمارانی که از بیمارستان مرخص می شوند همچنان نیاز به مراقبت و نگهداری دارند و بهبودی کامل خود را بدست نیاورده اند. این افراد ممکن است در خانه به یکسری تجهیزات پزشکی و دستگاه ها نیز نیاز داشته باشند.
    نکاتی مهم که قبل از خرید دستگاه اکسیژن ساز باید رعایت شود!
    یکی از مهمترین دستگاه هایی که تعداد زیادی از بیماران به آن نیاز دارند، دستگاه اکسیژن ساز می باشد. چنانچه شما قرار است از بیماری در خانه نگهداری کنید که به دستگاه اکسیژن ساز نیاز دارد بهتر است بدانید که خریداری این دستگاه بسیار هزینه بر می باشد ولی گزینه دیگری برای رفع این نیاز با هزینه کمتر نیز وجود دارد. شما می توانید با دستگاه اکسیژن ساز خانگی اجاره ای هم نیاز بیمار خود را برطرف کنید هم هزینه کمتری پرداخت کنید.
    در حقیقت شما می توانید با هزینه ی کمتر در مدت زمان مشخصی دستگاه اکسیژن ساز را اجاره کنید و برای سلامت حال بیمار خود از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از اجزای دستگاه اکسیژن ساز کار سختی نیست و نیازی به تخصص خاصی ندارد و خیلی راحت می توان از آن استفاده کرد. به همین خاطر لازم نیست از پرستار یا پزشک برای استفاده از آن کمک بگیرید. اما بیشتر
    خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی
    دستگاه های اکسیژن ساز در بعضی از تجهیزات پزشکی مدرن محس.ب می شوند که به منظور اندازه گیری اکسیژن خون افراد نیز مورد استفاده قرار میگیرند. هدف اصلی این دستگاه این است که کمبود اکسیژن در بدن افراد را جبران می کند. این دستگاه ها به وسیله یک منبع تغذیه الکتریکی و یا با استفاده از باتری کار می کنند.
    عملکر کلی این دستگاه ها به این صورت می باشد. چنانچه شما جزو افرادی هستید که به این دستگاه ها نیازمندید و یا فرد بیماری را در نزدیکان خود دارید که به این دستگاه نیازمند است، ابتدا باید برای خرید یا اجاره اکسیژن ساز اقدام کنید. توجه داشته باشید که شرکت های متعددی در این زمینه وجود دارند اما بهتر است قبل از خرید این دستگاه به برخی از نکات قدرت توجه داشته باشید.
    برخی از مهم ترین نکات در زمان خرید دستگاه اکسیژن ساز عبارت است از :
    نکته اول: ابتدا باید بدانید که دستگاه های اکسیژن ساز در طرح ها و مدل های متنوعی وجود دارند. هر کدام از مدل های آنها شامل کاربرد و ویژگی های مشخص شده ای هستند. به همین خاطر شما باید دقت کنید که دستگاه متناسب با نیاز خود را اجاره کنیبد.
    نکته دوم: یکی دیگر از نکاتی که در زمان خرید اکسیژن ساز باید به آن توجه کنید سالم بودن دستگاه می باشد. ممکن است در برخی از موارد دستگاه ها کارآیی و ساختار خود را از دست داده باشند که شما هرگز نباید آنها را اجاره کنید. برای اطلاع از قیمت ها می توانید در بخش تماس باما با شرکت تماس حاصل فرمایید.
    نکته سوم: یکی دیگر از نکاتی که در زمان خرید اکسیژن ساز باید به آن توجه داشته باشید، مدت زمان اجاره این دستگاه می باشد. ابتدا از پزشک معالج مدت زمان استفاده از اکسیژن ساز را بپرسید سپس در زمان اجاره آن زمان را به کارشناسان اعلام کنید. هر تعداد روزی که می خواهید این دستگاه را اجاره کنید باید بگویید تا قیمت آن به شما اعلام گردد.
    نکته چهارم: تعداد روز هایی که اکسیژن ساز را اجاره کرده اید روی قیمت نهایی تاثیر بسیار زیادی دارد. در مواردی که تعداد روزهای اجاره اکسیژن ساز بالاتر برود بایستی هزینه بیشتری را برای اجاره کردن آن پرداخت کنید. بعد از خواند مطلب نکاتی مهم که قبل از خرید دستگاه اکسیژن ساز باید رعایت شود! اطلاعات لازمه را کسب خواهید کرد.
    اجاره اکسیژن ساز پرتابل
    تعداد زیادی از بیماران هستند که برای نف س کشیدن به اکسیژن نیاز داند و بایستی از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند. چنانچه شما جزو بیمارانی محسوب می شوید که به اکسیژن ساز نیاز مندید و قصد دارید به مسافرت بروید بهترین گزینه برای شما دستگاه اکسیژن ساز پرتابل می باشد. شما می توانید برای این کار اجاره اکسیژن ساز قابل حمل یا همان پرتابل را در هر مدل که می خواهید، انجام دهید و با خودتان به مسافرت ببرید.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی