Loading...

  • zahra01
    zahra01
    دوشنبه 27 دی 1400 - 22:50

    اجاره تخت بیمارستانی لگن دار چه مزایا و معایبی دارد؟ (317 بازدید)

    3242174.jpeg
    اجاره تخت بیمارستانی لگن دار برای افرادی که به دلایلی مانند زائده ی نخاعی و یا اختلال حرکتی، توانایی راه رفتن ندارند می تواند بسیار کمک کننده باشد.همچنین برای افرادی که در کما یا بیهوشی هستند و حال مساعدی ندارند چه در منزل و چه در بیمارستان نیز این نوع تخت بیمارستانی پیشنهاد می گردد.
    اجاره تخت بیمارستانی لگن دار و اکسیژن ساز چه مزایا و معایبی دارد؟
    نحوه ی طراحی این نوع تخت ها به گونه ای بوده که می توان عرض تخت را با توجه به وزن وقد هربیمار تنظیم نمود که این یکی از بزرگترین مزیت های تخت بیمارستانی لگن دار برقی می باشد چرا که استفاده از آن را برای افراد چاق نیز آسان می نماید.
    مزیت های اجاره تخت بیمارستانی لگن دار برقی :
    -تغییرابعاد تخت:
    این تخت ها به گونه ای طراحی شده اند که قادر به تحمل وزن حداکثرتا 500 کیلوگرم را نیز هستند.در واقع در سه سایز قابل تغییر بوده و می توانید با در نظر گرفتن قد و وزن بیمار خود، تخت را به اندازه ای که مدنظرتان هست تنظیم نمایید.
    عرض تخت بیمارستانی لگن دار که بنا به وزن وقد هرفرد طراحی شده است به شرح زیر است:
    کوچک: 91.4 سانتی متر
    معمولی : 106.7 سانتی متر
    بزرگ : 121.9 سانتی متر
    -یکی از مزایای مهم این نوع تخت ها که در قسمت قبل نیز به آن اشاره شد، قابلیت تنظیم ارتفاع تخت می باشد.
    -ازآنجایی که اغلب استفاده کنندگان ازاین تخت، افرادی هستند که بنا به دلایلی مانند تصادف یا مادرزادی و یا.... قادر به حرکت نمی باشند یک آپشن مهم اجاره تخت بیمارستانی لگن دار برقی، مجهز بودن آن به سیستم ماساژور بوده که عملکرد آن به گونه ای است که عضلات بیمار را تحریک نموده تا به مرور زمان کمک به حرکت فرد نماید.
    این ویژگی از پیشرفته ترین و مفیدترین کاربرد این نوع تخت بیمارستانی می باشد که کمک زیادی به تسریع درروند درمان بیمار می نماید که این امر برای پزشک و پرستاران در بیمارستان ها نیز بسیار با اهمیت است، چرا که به مرورزمان منجربه بازسازی هر چه بیشترعضلات فرد و به دنبال آن بهبودی وی می گردد.
    اجاره تخت بیمارستانی لگن دار و اکسیژن ساز چه مزایا و معایبی دارد؟
    -ازدیگرمزیت های مهم اجاره تخت بیمارستانی لگن دار، مجهز بودن آن به فناوری جلوگیری از افتادن بیمار از تخت است که این امرنکته ی مهمی درحفظ امنیت بیماران طی پروسه ی درمان می باشد.
    -همچنین برای بررسی ومعاینه ی افرادی که به دلیل وقوع حادثه قادر به حرکت نیستند و با تکان دادن اعضای بدن، سلامتیشان تهدید می گردد نیز این نوع تخت پیشنهاد می گردد.
    - افرادی که برای مراقبت از بیمار درمنزل اجاره تخت بیمارستانی لگن دار را درنظر می گیرند درکنار تمام مزیت هایی که ذکر شد، مایل هستند که این تخت ظاهری آراسته و مرتب داشته باشد که به این ویژگی نیزتوجه زیادی شده تا با سلیقه ی افراد مختلف در جامعه هماهنگ باشد.
    -همان طور که از نام تخت بیمارستانی لگن دار پیداست، یک لگن در این نوع تخت قرار داده شده است جهت راحتی افرادی که به دلیل ناتوانی و بی حالی قادر به حرکت نمی باشند. این لگن به آسانی قابل تعویض بوده و اگر هم نیازی به آن ندارید می توانید از آن استفاده نکنید.
    معایب تخت بیمارستانی لگن دار:
    در کنارمزایای زیادی که اجاره تخت بیمارستانی لگن داردارد، باید بگوییم که برخی از قطعات الکترونیکی تخت به دلیل این که کشورمان درتحریم است، به آسانی در دسترس نیست ونگه داری آن هم دارای هزینه ی بالایی است. بهتر است مطلب آشنایی با دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل ( پرتابل ) رانیز بخوانید.
    از دیگرمعایب این تخت ها، سایز بزرگ آن درقیاس با تخت های معمولی است.بنابراین کسانی که اجاره تخت بیمارستانی لگن دار درمنزل را درنظر دارند باید به این نکته توجه نمایند که اتاق در نظر گرفته شده برای قرار دادن تخت، باید دارای متراژ بالایی باشد.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی