Loading...

  • پایا دما
    پایا دما
    یکشنبه 15 مهر 1397 - 23:17

    برای درمان بواسیر، شقاق، فیستول، کیست مویی به چه پزشک (دکتر) متخصص باید مراجعه کنیم؟ (802 بازدید)

    ما می دانیم که معاینه ی مقعد برای هیچ کسی خوشایند نیست. در چنین شرایطی که درد و خونریزی امور روزمره ی زندگی بیماران را مختل کرده است پیدا کردن یک دکتر خوب و قابل اعتماد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

    ایران کلینیک
    مجموعه ای متشکل از بهترین تیم پزشکی متشکل از پزشکان متخصص آقا و خانم و مجهز به آخرین تجهیزات درمانی بیماری های مقعدی است که زیر نظر
    بهترین پزشک متخصص با استفاده از روش هایی نوین و پیشرفته مانند
    لیزر درمانی سبک نوینی از درمان بیماری های مقعدی را ایجاد کرده است.
    ادعای بهترین متخصص بودن و داشتن
    بهترین کلینیک در تهران در کلام جز ادعایی بیش نیست . داشتن
    صدها مورد درمان موفق و بدون بازگشت مجدد بیماری و از آن بالاتر کسب بالاترین درصد رضایت بیماران و مراجعین به کلینیک ما گواهیست بر اینکه ایران کلینیک یکی از بهترین کلینیک های تخصصی در زمینه ی تشخیص و درمان انواع بیماری های مقعدی است و اگر ما ادعای بهترین بودن و متفاوت بودن را داریم گواهی بالاتر از بیان در دست ماست.
    دنیای پزشکی دنیای مسئولیت های بزرگ است. اخلاق و موازین پزشکی حکم می کند که حفظ اسرار و پرونده ی پزشکی بیمار مهم ترین وظیفه ی یک پزشک است و حفظ جان و سلامتی او بالاترین رسالتش.
    برای مجموعه ی ما ارزشمندترین آرمان بازگرداندن سلامتی شماست.
    سایت من پایادما ارائه دهنده محصولات جدید، اطلاعات فنی و تخصصی مفید درباره محصولات تاسیسات و مناسب ترین قیمت ها https://payadama.com/
  • saramemar
    saramemar
    چهارشنبه 3 مهر 1398 - 09:25
    باید پیش پزشک کولورکتال بری که من دکتر ستوده نیا رو می شناسم که متخصصه و جراحی با لیزر هم انجام میده که یه روش جدیدیه و راحتترم هست .




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی