Loading...

  • nicava
    nicava
    پنجشنبه 22 آبان 1399 - 00:59

    معرفی مرکز مشاوره افراکلینیک در تهران (654 بازدید)

    مرکز مشاوره افراکلینیک
    با مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران با شماره پروانه 1775 با حرفه ای ترین مشاوران روانشناسی آماده پاسخگویی به شما عزیزان در زمینه مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره تربیت کودک، مشاوره تحصیلی، مشاوره طلاق، مشاوره شغلی و روان درمانی و ... می باشد.
    مشاوره پیش از ازدواج
    اهداف اصلی مشاوره پیش از ازدواج بررسی افراد از نظر سلامت روان و آگاهی دادن به آنها از شرایط بعد از ازدواج است. همچنین مشاوره برای کمک به افراد برای انتخاب زوج مناسب و رسیدن به یک مدل برقراری ارتباط صحیح و درست بین آنها است که جنبه ی پیشگیری داشته و موجب تامین بهداشت روانی خانواده می شود. مشاوره ی ازدواج در مرکز مشاوره افرا کلینیک به ۳ روش حضوری، تلفنی و آنلاین انجام می شود که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۵۵۸۲۲۵-۲۶ تماس بگیرید.
    مشاوره قبل و بعد از طلاق
    مشاوره طلاق نوعی مشاوره جهت کمک به زوجین برای پشت سر گذاشتن یک مرحله ی بحرانی از زندگی و پایان دادن محترمانه به آن است. یک مشاور طلاق معتمد و متخصص می تواند اطلاعات کامل و جامعی را در زمینه انواع طلاق و احکام و شرایط آن ها، تبعات حقوقی و اجتماعی و عاطفی طلاق و مسائل و مشکلات زندگی بعد از طلاق و رفع آنها در اختیار شما قرار دهد. مشاور طلاق با بررسی شخصیت و در نظر گرفتن نیازهای اساسی شما به رفع ترس ها و نگرانی هایتان پرداخته و شما را برای رویارویی با زندگی جدیدتان آماده می کند.
    مشاوره خانواده تلفنی و حضوری
    هدف مشاوران خانواده بیشتر از درمان، پیشگیری می باشد که برای تحقق این هدف، همکاری و حمایت طولانی مدت خانواده با مشاور ضرورت پیدا می کند. همچنین ممکن است مشاور خانواده با همکاری یک روانشناس یا روانپزشک به حل مشکلاتی مانند اختلالات شخصیت، اعتیاد، افسردگی و….اقدام نماید.به طور کلی، مراجعه به مشاور خانواده روش کاربردی و مفیدی برای کمک به افراد در تمامی سنین و با پیشینه های اجتماعی و اقتصادی مختلف می باشد.


    برچسب ها:
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی