Loading...

  • samin_m
    samin_m
    چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 02:07

    4 روش برای درمان درد شکم (1130 بازدید)

    در این مقاله راههایی برای درمان درد شکم معرفی گردیده امیدواریم برای شما مفید باشد
    مقدمه
    وقتی حس شکم درد به سراغ شما می‌آید, سخت است که به آن فکر نکنید و روزتان را ادامه بدهید . فرقی نمی‌کند که چه چیزی باعث به وجود آمدن این درد شده است, فقط می‌خواهید هرچه سریع تر از شر آن خلاص شوید. اگر معده‌تان اذیتتان می‌کند، می‌توانید برای آرام شدن درد، راه‌های زیر را امتحان کنید :
    گام‌ها
    مایعات پاک بنوشید. دل درد و حس تهوع اغلب با استفراغ همراه است و استفراغ, باعث کم آبی بدن می‌شود. اگر بدن شما کم آب باشد, درمان بیشتر طول خواهد کشید و احساس تهوع شما شدیدتر از معمول خواهد بود. سعی کنید زیاد آب نوشیده و آب بدن خود را حفظ کنید .
    نوشیدنی‌های مکمل ورزشی الکترولیت را امتحان کنید . این‌ها سدیم و پتاسیم مورد نیاز بدن شما، که برای رفع بیماری بسیار مفید است را تأمین می‌کنند .
    چای بابونه یا زنجبیل با عسل بنوشید . این دو گیاه در کاهش تهوع بسیار موثرند .
    غذاهای سبک بخورید. بدن شما برای کسب انرژی کافی جهت بهبود وضع معده به مواد معدنی نیاز دارد, پس غذاهایی که راحت هضم می‌شوند مصرف کنید. غذاهایی را انتخاب کنید که فاقد ادویه تند , چربی یا قند زیاد باشند. غذاهایی مثل بلغور جو دو سر, آبگوشت, نان برشته و برنج .
    سرکه‌ی سیب بنوشید. برخلاف سرکه‌های دیگر، سرکه سیب با جذب مواد معدنی غیرضروری در معده، برای رفع تهوع مناسب است. 2 یا قاشق غذاخوری از سرکه سیب را با لیوانی از آب گرم مخلوط کنید . هر چند ساعت از این ترکیب بنوشید تا وقتی که حس تهوع از بین برود.
    زیاد استراحت کنید. بدن شما در حال جنگ با باکتری‌ها و ویروس‌های موجود در معده‌تان است پس برای این کار به انرژی نیاز دارد. از ورزش یا تحرک زیاد بپرهیزید
    ادامه مطلب را در لینک زیر ببینید
    http://wiki.5040.ir/4-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%DA%A9%D9%85.html




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی